Monday, November 17, 2008

terkemut kemut

wahhhh...sakitnya jiwa aku...lepas satu..satu masalah melanda...@tensyen
udah le laptop ni jadi terkemut2....slow amat...mcm siput pelitung a.k.a siput sedut @duit
bkn aje line tenet...nk bukak segala menda jd slow.....
geramnya aku...rasa nk hentuk pala lutut kat dinding je....
adakah kerana aku lambat mandi (spt biasa)
hingga menyebabkan segala menda jd kucar kacir?...@tensyen
aku benar2 tertekan...

ni tiba2 semua list blog yg sedia ada tiba2 ilang....@nangih idak plak aku kodek apa2 pun...
idak aku sentuh bahagian situ......momok mana yg sorok list kwn2 aku tuh...@garu
sila la kembalikan.....
jgn la dera perasaan manusia yg buta IT mcm aku...sbb aku x pandai menda2 ni...
aku x pandai nk kodek n mencari lagi...bleh bikin aku penasaran (apa maknanya ni...? aku main taruk je)

udah satu keje aku kena cari balik sorang2 punya link....terpaksa terjah kesana kemari..@marah
so...pd kwn2 yg sblm ni udah xchange gan aku...klu tiba2 tgok link korang dh tarak...
jgn le kecit ati dan paru2 dan limpa ke buah pinggang ke...@doa aku bkn sesaja nk delete...
ada momok yg ambik link korang tu sampai hilang semuanya....@gigil





OH HATI ---> jgn siksa jiwa aku begini.....@putuscinta....BEN, CT....n ada beberapa org lagik....kasi link korang balik ye...huhuhuhu

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

mana lebih lambat... sipot pelitung a.k.a siput sedot kah atau sipot oinkkk... oinkkkk ek??

link hilang disorok momok?? itu pkara biasa... jgn risau... yg ilang akan bganti punya...

for the start... link me tau... jgn lupa tuh...

INTAN said...

liyan --> rasanya seluruh keturunan siput mmg lambat2 belaka...hahahah

udah aku link kan ko...mmg link ko paling utama.....lokasi wajib utk d terjah ari2 gitew...ahaks..peluh tiak cari link ko tadik ni


boolah ---> x ngamuk....aku ngamuk lepas tiba2 ilang..hehe.....laptop aku baru je d format sebenonya....ntah virus apa lagik yg tinggal aku x pasti...suka beno virus tu berteduh kat sini...