Thursday, November 27, 2008

jangan jeles aaa...




:head_08:

gambar d atas menggambarkan kerakusan seorang wanita...
wanita tersebut mmg agak gelojoh dan gedik secara semulajadi...
dia memang pantang kalau dpt parcel...
lagaknya seakan kanak2 rebina yg sungguh riang ria...
malangnya...wanita tersebut adalah AKU...hahaha


:head_09:

kali ni kedatangan parcel ni mmg aku tgu2...
sbb tu aku koyak dgn gelojoh x hingat...
x sempat baca doa apa dah...aci redah je....dan hasilnya....taraaa!!





:head_22:

gelang ni.....aku oder dr aida roha
korang kalau bkenan....leh oder dr dia (wah...kena kasi komesyen ni...ahaks)
mmg lawa....menepati kehendak aku...
aku suh dia pilih gabungan kaler itam dan putis....
gabungan yg paling aku suka
sbb leh match gan semua keadaan...





:head_21:

gambo ni aku pinjam dr aida ye...hehehe...nampak lebih real...
cantik kan...? tambah2 bila berada d tangan aku....ahaks.....
tima kasih aida......aku mmg puas ati amat.....
ko mmg meletopsss....





OH HATI --> rasa nk usha bahagian tangan je
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

rynas said...

ehhh..cantiklah Tan..kalau kalau gelang2 comeii cam tuh sukalah..berepa regenyer tan..maheiii ka murah????

INTAN said...

ko leh tanya kat direct gan pembuatnya...dia karang sendiri tau...link nya..ko click je nama dia tuh AIDA ROHA

sesuai le T gan durani...aku tarak anak pempuan..heheh

Aidaroha a.k.a Haida said...

hehee dah digayakan dgn rasa gumbira ye.. mekasih sudi membeli..

INTAN said...

ye ye..rasa amat bahagia...mcm nk sambut hari raya gitew....ahaks

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

INTAN..nnti esok boleh tengok real..pakai jgn tak pakai..