Saturday, November 8, 2008

tag dr ainal

5 most craziest things accomplished in your life'
1.Bungee Jumping - perh...aku suka terawang2an mcm ni
2. crazy roller coaster - wallah......rasa mcm berada d dunia berbeza
3. Payung terjun dr udara...- rasa mcm terbang la
4. Mendaki gunung - leh menghayati dunia yg fana
5. cycle 1 malaysia - sbg memperingati bahawa besikal adalah kenderaan rasmi aku dr 5 taun..sampai form 6
(aku mmg jenis x gayat....tp aku fobia air...)


5 things u love in ur room
1. lemari - leh letak make up...
2. bekas laundry - lokasi kena tersorok skit.....malu seh...
3. tempat sangkut jeans kat belakang pintu - penting ni....sangkut mcm2 khazanah
4. raga baju bersih - ni pun penting sbb aku kan suka peram baju baru lipat
5. tempat nk tido termasuk peralatan2 utk tido - xde katil pun xpe..toto pun aku layan


5 last speech you wish to say in your last breath
1. Syahadah - tiba2 meremang bulu tengkuk aku
2. "intan sayang mak....ampun kan semua dosa2 intan..."
3. "org sayang abah (incik hubby..abah kandung dah meninggal)....ampun kan dosa2 org...."
4. "Halal kan makan minum..utang dan sebagainya.."
5. "abg...adik....jangan lupa sedekah kan al-fatihah tuk mama tiap kali solat"


5 persons u LOVE MOST
1. Mak N arwah abah
2.Ilhan n Idlan
3. semua kakak2 n abg2..termasuk seluruh sedara mara
4.Incik Hubby
5.Semua yg bernama sahabat x kira d mana mereka berada



5 silly things that u dont want people know but u have to let people know
1. aku bekas perempit bersiri
2. aku x suka dgn kerjaan aku skrg
3. baru2 ni aku terceret beret dlm perjalanan dr kg ke penang...
4. aku x suka mandi
5. aku penah tulis surat kat abg chik aku masa kecik....inform yg aku putuskan persaudaraan dgn dia


Choose 1 and tell why..shoe or handbag
kasut...sbb kesejahteraan hidup banyak bergantung pd kasut apa yg kita pakai....klu silap pilih kasut....akan timbul kesakitan yg memberi impak pd seluruh anggota badan


Lipstick or mascara
Lipstik....seumur idup x penah pakai mascara


Jeans or skirt
Jeans.....lebih berkeyakinan


Chocolate or ice-cream....
dua2 aku x suka.....tp klu kena pilih juga....mungkin aku pilih ice cream...xde sebab tertentu


Singapore or Indonesia
indonesia kot...sbb budaya x jauh beza gan malaysia


Fox or chop stick
fox......tp klu suh pilih fox atau tangan...compom aku pilih tangan


January or Feb
FEbruary.....bkn sbb velentine....sbb jumlah ari x banyak dlm bkn Feb....


Chicken or fish
ikan.....tp klu ikan gan telur..aku pilih telur

Money or Life
klu xde duit pun xleh nk idup jugak....tp duit bleh cari....kehidupan bleh ke cari klu kita dh ilang?...so..aku pilih life


Abdullah Badawi or Anwar Ibrahim
aku xmo jwp n ambik keputusan tuk berkecuali dr memilih.....






OH HATI ----> adeih....peloh gak




Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: