Wednesday, November 26, 2008

natijahnya

:girl05:

udah aku ceritakan sebentar tadik....
aku n jemaah telah berjemaah d Old Town tgh hari tadik...
udah juga aku selitkan kisah aku dan menu aku
ingin aku ulang.......2 ketui karipap berserta White Coffee

:girl09:

natijahnya.....sejurus selepas balik ke opis.....
kepala aku berdenyut2an.....
ketika itu.....bukan saja bulan, bintang, matahari, planet...semua aku nampak
berbalam2 pandangan....kepala seboleh2 tidak boleh menunduk...
kalau tunduk...betoi2 rasa mcm kepala hotak boleh jatuh seketui ke bwh....
sesekali rasa mcm nak muntah....


:boy17:

wah wah...aku nampak korang dah start nk wat spekulasi...
bila kata nk muntah...penin....mula le nk kata aku sedang 'sesuatu' kan?
korang leh lupakan 'sesuatu' itu wat masa ini....
nehi nehiii......bkn itu yg blaku....


:boy14:

beberapa perkara yg boleh menyebabkan aku penin..adalah spt berikut......
x ckup tido, kureng tido, silap pilih bantal utk tido, bangun tido mengejut, tido dlm kenderaan, membaca dlm kenderaan..bla..bla...bla...(wah....banyak le plak....) dan yg terakhir...
minum neskupi dan adik beradik yg seayah dan seibu dgnnya....


:boy19:

See....mmg dr awal aku sedar yg aku x boleh minum neskupi ni....
tidak tidak tidak...jgn cari pasal..kecuali pasal cari aku....haa..gitew le kaedahnya...
tp aku telah mencari pasal terlebih dahulu....bukan salah pasal lagik...tp mmg salah aku...


:girl07:

aku x mampu fokus pd kerja lagik....kesana kemari mencari penadol...
aku asalnya bukan lah insan yg suka bergantung pd ubat...
tp..kerana tidak tahan.....aku takde pilihan lain.....tepon staf aku...
mintak dia hantarkan penadol ke bilik....





:girl02:

aku x pasti..adakah dia sdg cuba membuat reverse psikologi atau dia cuma
memerli aku dgn cara halus.....tp dia telah menghantar SEPAPAN penadol...
utk tidak buruk sangka....aku anggap dia amat prihatin pd kesihatan aku....





OH HATI ---> makin ok....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

rynas said...

Itu namanya sendirik cari pasal tuh hehheheh
aku pun tak leh Tan minum white cofee ni kafein banyak sgt. Pernah sekali minum sakit paler tak leh tidur..pastu kalau minum kat old town sure cari hot cholate punya

Rozita said...

panadol tu terletak di atas sebuah novel..
mcm pernah ku lihat aje...5 tahun 5 bulan ke?

INTAN said...

ct--> nak wat mcm mana...damage is there already..ahaks...


kak ita--> tepat sekali...mmg buku tu...ulang baca tuk kali kedua...

Mak Su said...

maksu pun tak tahan gaks

shida said...

tu la gedik lagi
eheks

INTAN said...

mak su --> kefein dia banyak beno...bleh membunuh tahapnya..huhuh

ainal--> apa nk buat..gedik semulajadi...hehe