Monday, November 17, 2008

makan sampai licin

:tareflower:

slalu tempek gambo makanan....nampak ghairah skit ek...
apa kata kali ni..tempek sisa2 makanan lak....
kejadian ini berlaku pd ari khamis....usai pulang dr tempat kerja.....


:tareroll:

hasil dr minum air 100+ saja lunch tadi...
tiba2 aku bernapsu kuda....
terus rasa nk mkn ketam masak lemak cili api...
mcm biasa....yok ke Teluk Tempoyak....
wpun aku rasa...klu aku masak sndiri..lebih sedap (mcm rasa nk gelak guling2)
n yg pastinya lebih murah kos nya.....
tp memandangkan aku mmg amat malas....aku rela kuwarkan duit lebih....


ni pinggan along....siap spana bagai nk mkn ketam.....tolong maafkan dia sbb dia x mempunyai gigi yg sihat dan kuat...amat takut utk mengigit kulit ketam...hehehe



ni lak sisa sisa tulang ikan siakap bakar...abis bijik2 mata dia aku korek....aku mmg pemakan bijik mata ikan yg berjaya....suka betoi aku...seriussss....


nampak...nampak...licin cuci gitew...memudahkan kerja pekerja kedai ni.....xyah susah2 nak basuh pingan mangkuk...nk kutip sisa2 makanan...yedak..? bagus ada kastemer cam aku ni......



OH HATI --> kenyang perut suka suki...

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

perrgghhh... ada ketam ek... sedapnya... bak le sikit... sib baik tak ngandong.. kalau tak.. haruslah dihantar ke mari, ok..

INTAN said...

ko pun suka ketam ye.....? org tua2 kata klu ngandung x elok mkn ketam...ntah apa resionalnya..jadik...moral nya..mkn lah ketam sblm mengandung...har har har

rynas said...

yer ker masa ngandung tak elok makn ketam tak tahu plak aku sib baik aku tak suka ketam (mcmlah ngandung hehhehe)

INTAN said...

CT diorg kata klu mkn ketam masa peknen..anak dtg xleh duduk senyap..jadi mcm ketam...wakakaka...ntah kat mana logiknya...