Monday, November 3, 2008

love latter (now n forever)


hero dan heroin bertemu buat pertama kalinya d bus stand.....heroin sedang menunggu bus d kala hujan .....hero yg menaiki kereta secara tidak sengaja telah melanggar air yang kemudiannya menyebabkan air terpercik kpd heroin

pertemuan seterusnya berlaku d hospital...kedua2nya berjiran wad......pelbagai peristiwa lucu berlaku sepanjang tempoh mereka berdua menerima rawatan

dlm tempoh itu..hero merasakan dia telah menemui cinta sejati....dia sblm ini tidak percaya pd erti sebuah cinta mula membuka hati....sesungguhnya dia telah menemui cinta sejati yang selama ini d cari2nya....

hero meluahkan rasa hatinya selama ini kpd heroin....heroin menerimanya dgn rasa gurauan..tp jauh d sudut hati, rasa kasih dan sayang sudah mula bersemi....

heroin kemudiannya yang sudah mengetahui yg dia tiada harapan utk hidup kerana menderita penyakit yg berada d tahap kritikal terpaksa menolak cinta hero dan mengatakan yg mereka tidak akan bertemu lagi.....

hero tertekan dan menggunakan pelbagai cara utk menambat hati heroin kembali walaupun mengetahui....hayat perempuan yg d cintainya tidak lama...

heroin yg mmg menyintai hero akhirnya mengalah setelah melihat kesungguhan hero menambat hatinya dan membuka pintu hatinya kembali.....

episod bahagia percintaan mereka bermula......suka duka d hadapai bersama sementara menanti detik tragis....

hero sebenarnya menyimpan rahsia..dia juga mengidap penyakit kritikal....tumor d otak dan jangka waktu utk hidup tidak lama....tp, beliau berusaha utk tidak memperlihatkan kesakitan d hadapan kekasih yg d cintai.....

sampai waktunya....ajal telah tiba...heroin terpaksa mengucapkan selamat tinggal......

hero menerima kehilangan kekasih dengan perasaan yg amat hiba...kesepian...kesunyian mula bertandang...beliau kemudian ke kampung heroin dan mengimbau kenangan d pohon yg menjadi kenangan dan saksi percintaan mereka suatu ketika dahulu

dia kemudiannya menerima massage bervideo.....dr kekasihnya yg d rakam sebelum ajal tiba....heroin mengucapkan terima kasih kerana menyintai dirinya....kemudian memberitahu bahawa dia tahu..mereka akan berjumpa lagi..kerana tanpa sedar...dia sebenarnya sudah mengetahui yg hero juga mengidap penyakit kritikal dan akan meninggalkan dunia bila2 masa....


--------------------------------------------------------------------






OH HATI ----> aku sebak dlm ati.....




Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

ennieva fauzi said...

Tan, ko kena tengok I'm sorry, I love you plak...ni lagi sedeh..aku dok sebak je nengok ye...tapi second hero 'mati' hari ni aku rasa...ko melepas le nak tengok mamat lengai tu...tapi dia tu baik gak...tu yang buat serba salah...tak tau nak sokong mana hahaha...citer Korea memang berantu ler..

INTAN said...

ben....aku malas nk follow drama..sbb aku takut aku gile nanti...nk g mana2 pun susah....sbb tu aku suka tgok filem je...huhuhu

ennieva fauzi said...

ni kira macam ko follow Kasih Ku Seru tu la...

Tapi citer Korea ni memalam tau..anak2 ko pun dah tido..chanel 303 kol 11.25 sampai 12.25 malam tau..wah kempen lagi...dia kena bagi share sket kat aku ni..

INTAN said...

kekasihku seru tu xpe..sbb klu miss leh tgok online...klu aku follow drama korea nanti..abis la klu miss..leh meroyan aku...

kol 11.25?....huwaaa....time tu biasanya aku dh belayar sampai ke china...wakkakaka