Sunday, November 30, 2008

mmmmm

@hah@gigil@tensyen

klu korang perasan...
list kwn2 aku punya link d sudut itu...
sudah d magic kan lagik....
kali kedua perkara ini berlaku...
ilang tanpa pesan...
x bagi notis pun......



@fikir@garu@sedih

tiada apa2 yg aku kodek sejak bcuti blogging
tgh mlm jumaat lepas.....
aku x sentuh apa2 pun...
tp bila masuk ari ni...
aku rasa kepelikan melanda...
bila cari link kwn2 utk sesi terjahan
tiada lagi d tempat sepatutnya...




@nangih@pening@tumbuk

dh le aku letih....
kelatihan jadi berganda....
so..utk semua.....aku tidak mendelete korang yg...
ada momok yg melakukannya....
dia suka main aci nyorok d sini...






OH HATI ---> letih lo @rajuk
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

uiks... pelik di situ... ape kes pulak nih... disembunyi bunian kah??? hohoho... set baru aje le senang cerita... ape pon... soba yek... simpati di situ...

INTAN said...

kepelikan aku berganda2...dua kali tau aku d perlakukan sebegini.....naper bunian suka duga manusia buta IT spt aku...huhu