Wednesday, November 5, 2008

takde kerja

kejadian berikut berlaku d opis sewaktu aku bosan menaip minit mesyuarat....so....aku pun mula tangkap gambo ikut suka ati perut aku....(lantok le kan..bkn guna kodak pun...)


ni pc kat opis...aku hangkut pc ni bila aku transfere dulu....bio le...bkn peruntukan jabatan pun...memandangkan d register atas nama aku....aku berhak bwk kemana2 aku suka as long as masih dlm wilayah yg sepatutnya..ye dak...

spider gergasi ni..lama dh aku beli...2 taun lebih rasanya...beli kat pdg besaq....harga?....x salah aku RM8 kot...ntah...aku lupa..maklum le..banyak mkn semut....

2 budak cute ni plak..aku beli kat night market kat feringgi....aku mmg plan nk letak kat atas pc aku ni......comei lak aku tgok....




OH HATI ----> takde koje cari koje...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: