Sunday, November 2, 2008

penat sangat


ye ye...tuan2 dan puan2....itu adalah anak aku.......tidak lain tidak bukan.......

kejadian menyanyat ati ini berlaku pd ptg hari sabtu d rumah opah....sian anak aku...dia penat sangat aku rasa......asyik main je seharian.......penyudahnya dia tido mcm tu...betoi2 d celah tiak aku....(suka beno bau asam tiak mama dia)....

mmula aku ingat dia saja lepak mcm tu...aku rileks je sambil tgok tv...pas 5 min aku rasa musykil sbb dia x bergerak2.....rupa2nya dh selamat belayar...ntah2 dh smpai ke negeri china..syabas anak mama!!!!!!


OH HATI----> asal sempatnya bleh tido..kagum sungguh!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

1 comments:

INTAN said...

sejibik cam peel apaknya....tido mana sempat jer....tp bab cute lak..mcm mama dia kot...wkakakaka

nama?.....ALI IDLAN....