Sunday, November 23, 2008

stok hujung minggu

:3:

jumaat lepas...aku terima kunjungan parcel yg berupa novel2...
semua ni stok ujung minggu...
wpun aku sedar....kebanyakan masa akan habis begitu saja
sbb aku akan berada d umah abg...
dan majoriti adik beradik akan berkampung d sana,
tp..aku masih rasa hepi....



:7: 2 dr 3 novel ni sebenarnya telah aku baca....tp memandangkan dulu aku pinjam dari kak mery...skrg aku beli sndiri utk koleksi...ahaks....



OH HATI ---> dah nak abis pun pembacaan aku...sempat baca dlm kereta sepanjang perjalanan penang-tepen dan tepen-penang
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

ennieva fauzi said...

tan, best tak novel2 tu semua...apa tajuknya, macam nak beli je...

Aida Alias said...

rajinnya ko beli novel eh.. dah hobi ye tak.. tak mengumpul bukan nama hobi kan.. ihihiiii

INTAN said...

ben- best best best....aku rembat 3 buku...5 TAHUN 5 HARI, SEKEBUN MIMPI gan GURINDAM JIWA...semua keluaran JEMARI SENI...meh le try rembat

aida- ha'ah....dh beli rak buku...klu x penuh rasa x puas ati lak..

ennieva fauzi said...

Sekebun mimpi tu tulisan Noor Suraya ek..aku tak penah jumpa kat book store la Tan...MPH ada tak?

Aku suggestkan ko baca Lili Buat Najah..author dia aku tak ingat le tapi Jemari Seni gak...best gak novel tu

Then, ko dah baca Ayat2 Cinta...yang ni best gilers...

INTAN said...

yups BEN...sekebun mimpi su..NOOR soraya punya....xsure le ben..aku slalu beli online jerk....

LILI buat najah udah lama aku beli....99% keluaran JS mmg aku ada.....

ayat2 cinta versi malaysia....dekat setaun ada kat aku..tp x start2 baca lagik...hehe