Wednesday, November 12, 2008

eh eh....sama le pulok

gambar berikutnya membuktikan bahawa dunia hiburan tanah air tidak le sebesar mana...kecik ye...P mai P mai Tang Tu aje...betoi.....dan kalau dh sponser tu.....terima le hakikat ye..wpun amat pahit utk d telan......


------------------------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------



-----------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------


yg ni...bak kata kak iman....buy 1 free 1 kot.....hehe..x salah berperasangka baik....kui2....mungkin time CT beli...Saerah pun berkenan...tu yg beli jugak tuh....

--------------------------------------------------------------------------------------------

tp yg d atas ni le kemuncak pd kelawakan aku ari ni...korang nampak akak kat belakang tu....sampai herot2 mulut dia duk tenung baju CT....mesti dia rasa mcm penah tgok....hahahaha



OH HATI ---> kredit 2 kak imann
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

rynas said...

hehhehe..best juga sekali-sekala tengok benda nie...

Boo-lah said...

harharhar.. kelako rupanya macam ni pun ade ye.. rasanya perasan satu tu ja yang stacy tu.. tapi rupanya ada banyak kes lagi..!

INTAN said...

CT- mmg best...jom gelak ketawa...

Boo-lah - ada banyak lagik sebenonya....aku kesian kat diorg..xyah tempek banyak2...hehehe