Wednesday, November 26, 2008

Lunch Tadik

:flower:

dah lama rasanya x menyantap d Old Town ni....
nk tgu lunch time ari biasa...mmg x sempat....
ligan time..maklum le....lunch time hanya 1 jam...
mana le dan kan.....dr tergedik2..mkn tercekik ke menda...
baik x yah...


:wink:

tp td....ntah camne...gara2 AIDA ni ada sesi luahan perasaan...
kami terus lajak ke sana utk lunch.....udah terperangkap dlm kesesakan
padan muka.....


:hot:

aku sebenonya kenyang...amat!! sbg pagi tadik....staf tulun beli kan bekfes...
dia beli kan aku nasik....aku suh separuh...tp aku tgok kaedah pembungkusannya
x mcm separuh pun....tp sbb x sukakan pembaziran....aku mkn sampai ke tetes terakhir...
natijahnya...aku kekenyangan....amat....tp still mengeletis nk kuwar lunch...
rugi le aku klu x dgar sesi luahan perasaan dak AIDA....mana bleh ketinggalan...


:look:

berikut d paparkan menu2 yg telah berjaya d oder...




:err:

ni aku punya......see...udah aku kata aku kenyang...harus la mkn 2 ketui karipap aje...
jadik le.....idak le sia2 minyak keta aida tuh membawa aku kesini....air....aku kebuntuan
secara spontan..jadi aku tiru air KAK MERY....WHITE COFFEE gitew.....



:laugh:

ni lak aida punya...aku lupa lak tajuk nya....yg pastinya....roti le..
dia menjadi roti yg ber cheese ..tiada aku rasa...
jadi itulah alternative nya....sedap kata beliau...tp aku lupa nk rasa...




:bye:

ni lak...Kak Mery punya....memandangkan dia agak lapar berbanding kami...
jadi...ini lah hasilnya...pulut cicah gulai gitew....





OH HATI --> kurang sorang ahli jemaah
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: