Thursday, November 27, 2008

tima kasihhhh

:cinonet_48:

sepagian tadi aku sibuk gan kerja.....
banyak berkampung kat opis atas....
uruskan minit/permohonan baru master/Ph.D budak2 (ke mak apak budak2...)
amat gigih aku bekerja...
layak mendapat tittle pekerja cemerlang, terbilang dan terhilang...huhu
sedar x sedar..beberapa minit ke waktu lunch...
baru aku menapak turun ke opis aku d bwh sana....


:cinonet_10:

masuk2 aje...selain dr percel...aku tgok ada envelop beso...
surat apakah ini?..tanya ati kecil ku...ahaks...
bunga2 suspen berguguran...
bukak2 aje.....wahh...ada seplastik cokelat...
mmg sohih dr luar negara ni...
siapakah yg begitu mulia itu?....
tiada nama d beri.......hati aku berbisik sendiri...
xkan jatuh dr langit kot?....


:cinonet_46:

x berani aku nak membukanya...apatah lagi memakannya...
bukannya apa..ntah2 org silap letak ke atas meja aku...
aku suka suki makan.....dah kena muntah balik...kan naya....
jangan paksa aku muntah...aku dh puas muntah waktu morning sickness dulu




:cinonet_52:

tanya PA aku...."Dr. Anna yg bagi tadik"....wah.....rasa bunga api terpancar d mataku..
baru teringat...Dr. Anna bercuti panjang ke New Zealand ....(wah..aku agak sensetip dgn NZ)
baru berani nk bukak...n bedak2 pd staf d luar...
rejeki jgn kedekut...harus d kongsi bersama2....








OH HATI --> sedap tp manis....mkn menda manis tiba2 terasa sakit kepala kembali...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

Anonymous said...

mintak skit. :P

INTAN said...

incik penyu...kena korek dlm perut le klu nak sikit...hahahaha....abis dah...selamat...sadakollahulazimmm...

Rozita said...

akak suka kartun cinonet pakai tudung tu..
cekelet...emmm