Monday, November 3, 2008

mmmm

" salam En. RO.....kalau boleh saya nak off pagi...saya dtg keje ptg"

beberapa minit...

"Y?"

fikir sejenak menyusun ayat...

" saya baru balik dr kg...mlm tadi sampai lewat....."

lama aku tunggu reply....huhuh......

"K....tp kali ni yg terakhir ye...."

wahhh...gitew lak kaedahnya boss....

"xpe lah En.RO...xjadi..saya dtg mcm biasa....."

ayat merajuk sebenonya...huh!!!!

-------------------------------------------------------------

itu adalah ayat sms aku gan boss pagi tadik.......aku mmg rasa maleh nk g keje ari ni..biasa le monday blues....lagi pun....cuti aku ada 16...campur cuti pampasan 2 ari..total 18 ari lagik......wat pe berkira sangat yedak.....lagi pun aku bkn ada koje urgent..semua aku dh sattle kan...

tp bos aku ni mmg manja...kkdg sehari tu 4 5 kali dia phone suh aku naik jumpa dia.....mmmm...apa nak buat...aku staf kesayangan kot....mungkin sbb aku ni cekap buat keje..pastu manja plak tuh...(wakkakakakaka....)

kesimpulan yg aku buat.....dia mmg x suka aku emergancy mcm tu..sbb dia susah nak bermanja gan aku....



OH HATI ---> penah suatu ari dia panggil aku naik atas jumpa dia sbb dia nak tanya apa tu FACEBOOK...huh
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

rynas said...

ohhh best oohhh bila bos suka bermanja ngan staf

INTAN said...

mmg best.....tadi aku buat2 merajuk gan dia..dia agak penik...wkakakaka

Tie said...

He he ...tak pernah lak dgr boss manja nih!! Mcm mana lak rupanya boss manja, ekk? Biasa terbayang boss yg garang je....

INTAN said...

kak Tie....boss sy tu agak rendah fizikalnya...bila sembang sy rasa mcm dia pangkat adik2 je..wakkaka...sbb tu saya suka bermanja2 gan dia....ni klu incik hubby sy dgar term ni dia jeles amat ni sbb boss sy laki..hhahahahah

INTAN said...

boolah....takde maknanya...dia sayang le sbb dia nak suh wat mcm2 koje..hehehe.....ari tu lagi teruk...dia kol aku naik atas jumpa dia semata2 sbb nk tanya mcm mana nak send pic tru email...wakakkaka