Monday, November 17, 2008

apa tuh?



:bofu_04:

korang teka apa menda atas ni?.......korang teka aje lah...hhehe.....menda ni dh slamat aku pos xpress kan khamis lepas.....dgn gigih aku jalan kaki dr opis ke pejabat pos (kendian kena marah gan kak mery sbb singgah Subaidah x ajak dia...hehe..amponnn)




OH HATI ---> hanya mencuba nasib...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

kak ita teka ye..
tu borang ko mintak koje kat perbandaran..spt yg ko war2 kan dulu tu..
kalo salah ko jgn babab akak eh...

Tie said...

Nak mintak keja la tuh...Cubalah mana tahu ada rezeki, ekk..

INTAN said...

kak ita n kak T

ye ye...borang apply keje baru...
saja nk cuba nasib...slalunya kurang bernasib baik...dulu nk dpt keje skrg ni pun..3 kali isi borang..sekali isi online..baru lekat...ahaks