Wednesday, November 5, 2008

hari hangin sedonia

x cukup gan hangin pagi tuh....balik keje lak.....berlaku lagik peristiwa yg menyebabkan hangin kus2 melanda lagik.....adeih....time tu aku mula terfikir...klu keta aku ada sayap kan best...leh aku terbang....xpun aku je ada sayap....xde sayap pun xpe....ada kain kat belakang baju mcm superman pun aku sanggup (tp pakai spetot merah kat luar aku x sanggup ye)

sampai kat Bayan Lepas.....atas flying over lagik...perh...keta dah bersusun2....ni pekeheinya plak dah..dh lama x jem mcm ni kat sini.....tp untung sbb aku ni jenis cerdik (ke aku perasan cerdik...lebih kurang le kot ek?) ada novel dlm keta..sempat le aku khatam beberapa bab....(khatam quran susah betoi....huh..tiba2 aku insaf...astagfirullahalazimmm)



OH HATI ---> tgok jam kat pix tu....6.19 pm.....penyudahnya kui 7++ baru aku sampai ke rumah.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

Tie said...

Saborlah wey....nanti naik kedut lak muda2 nih!

dato` benludin a.k.a mat gostan said...

jangan buang hangin merata2 dah ler...haha