Thursday, November 20, 2008

countdown

lagi 10 minit (perh hingus dia.....wakakkaa.....bertaring woo)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



seperti SHAFA....aku pun amat resah gelisah menanti TARA 3 mlm ni...
lagi beberapa minit......aku doa (wpun ni bkn le siaran langsung..keputusannya dh ada cuma kita je x tahu) team malaysia akan berjaya.....sbg rakyat MALAYSIA yg ckup patriotik...
aku bangga sbb 3 musim berturut2 team malaysia melayakkan diri ke saingan akhir...

1st session team malaysia JOHAN....2nd session NAIB JOHAN...aku doa session kali ni tak dpt tempat ketiga.....go go IDA&TANIA.......jangan malukan rakyat malaysia OK!!!!!



OH HATI ---> jgn le team philipine yg menang...aku bencik diorg..penyebabkan team faveret aku...berney+hendry terkeluar...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: