Tuesday, November 18, 2008

pengaruh rakan sebaya

" bah...mama tingin nak mkn cendol gan laksa" StickingOutTongue

" mana nak cari cendol ari ni...esok boleh la..cari kat pasar mlm..." FootInMouth

"tapiii....org nak ari ni gak...." Crying

"laksa boleh la org cari....cendol tgu mlm esok..." Undecided

"xpa la....x jadi dah....." Frown

----------------------------------------------------------------------------

ni semua pengaruh rakan sebaya....
td siang...kak iman asyik citer psl laksa n cendol...
ati aku terusik....
laksa memang hampir manjadi makanan ruji aku
sbb aku mmg hantu laksa...mampu makan sekali hadap sebesen seorang diri....
ntah kenapa kombinasi laksa dan cendol yg d utarakan oleh kak iman
begitu menarik2 ati perempuan aku....
mengandungkan aku?..mengidam kah?...
kak iman klu mengidam pun...kira orait la..
sbb dia mengandung....aku ni?..
takat mengandungi lemak dan mengandung anak cacing dlm perut...
xkan org nak layan permintaan aku..ye dak....
xpe...aku duk diam2 d sudut...
berteleku .....
nampaknya...aku x dpt mkn laksa dan cendol ari ni.....




OH HATI ---> :girl_8:
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

rynas said...

Tan baik hang pi check ntah2 ngandung dlm diam ekekkekeke

INTAN said...

heheh...dak aih..compom...aku mmg mcm ni....slalu tingin mcm2 wpun x ngandung....gedik skit...