Monday, November 17, 2008

dah ready?

:pusing:
korang dh ready ke?
aku ada banyak story nk update ni....
maklum le..banyak ari x update...
aku agak meroyan utk menaip :mengada:

ari ni aku cuti.......bb sitter aku ada hal...xleh jaga budak2...
so..aku abiskan sehari lagik cuti pampasan aku yg berbaki tuh....
nasib le bos ok je masa aku bgtau nk cuti last week...
klu x :msk:.... susah le jugak kan....xkan aku nk usung budak2 berdua ni
ke opis?....bersedia ke bos melihat opis tiba2 bertukar jadi nursery? :bolasepak:
so....aku ambik peluang ni nk all out meng'update...ahak ahaks....
tadi dh siap kasi budak2 mkn...skrg diorg tgh mandi manda....
lepas ni leh le aku nyapu sampah :sapu:...ada hikmah rumah aku kecik genit
x sampai 10 minit siap le nyapu bagai....aku suka!!!!










OH HATI ---> :belet: yok berdansa yok!!!

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: