Monday, November 24, 2008

pd suatu mlm

lokasi --> dlm keta Wink

suasana --> gelap sbb mlm StickingOutTongue

dr mana nk ke mana ---> penang ke PB, ambik mak Grin

gambaran suasana --> berhenti tepi jln....nk stop kt kedai runcit....Halo


---------------------------------------------------------------------

aku : "sbb dia xmo berenti supermarket td....dia g beli..org xmo turun"

dia : " mana org pandai....dia g la turun beli sndiri...."

aku : "xmo...malas...p beli.."

dia : "nanti org silap beli dia marah pulak..."

aku : "p jelah beli...."

dia : "OK....OK...tp bgtau sat...saiz apa?"

aku : setelah berfikir bbrapa minit.....hampir ketawa mengilai sbb lawak....."saiz XXL"





OH HATI ---> dialog antara aku gan incik hubby...ketika aku suh dia beli tuala wanita...LipsareSealed
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

Boo-lah said...

Alamak.. no komen.. tambah ilmu pengetahuan & pengalaman utk sy ni.. haha.. :)

INTAN said...

ye ye...next time ko jgn tanya saiz tau....tuala wanita mmg tarak saiz...free saiz gitew...wakkakaka

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

hehehe siap tanya saiz lg INTAN..mujur incik hubby mu tak beli Diapers saiz XL mehahah

Mr PenyuBiru said...

hehe..

INTAN said...

kak ita --> tu la suspen gak saya dalam keta..mau dia tanya kat tokei kedai tu....tak pasal2 telah menjadi raja lawak d situ...hehe

Mr penyu --> mesti dh xpert kot bab2 ni...hehehe

Aidaroha a.k.a Haida said...

sib baik la asben sy ada ilmu sikit.. cuma kadang2 nak melawak tu dia tanya.. nak yg sayap kiri ke sayap kanan? kui kuiiii

INTAN said...

aida --> ok le tuh....laki aku ni...bukan skali dua tulun beli kan..tp masih x masuk dlm kepala otak dia...hehe

Yin Hasni said...

Hahahha ingatkan apa rupanya tuala wanita...
kelakar...tp oklah tu ilmu pengetahuan am.

rynas said...

hasben aku mmg dah expert beli benda alah ni. cakap jer brand Kotex dia tahulah tuh..selalu dok suruh dia beli huhuhuhu

INTAN said...

YIN --> asben aku ni ntah naper....ilmu yg ni x masuk2 dlm kepala dia

CT--> siok le hang T...laki aku ni setaun sekali je kena beli..sbb tu jd gitew...