Wednesday, November 5, 2008

hangin

aku sendiri x pasti nak marah kat sapa......tp baik aku marah kat diri sndiri..sbb sesungguhnya takde sapa yg patut d salahkan....

situasinya begini.....smlm pagi....mcm biasa terkedek2 nk g keje..pas hantar anak aku yg kecik kat umah bb sitter yg cuma 1 tingkat atas aku...aku, along gan ilhan turun kat parking.....

ilhan gedik nk picit alarm....maklum le..alarm tu baru tukar...sound pun lain skit dr yg lama....suka le dia nk picit....tp pas puas dia picit..takde respon....

aku mcm nk cepuk je dia sbb telah melambatkan aku beberapa saat..klu aku yg tekan sndiri td..mesti semua dh ada dlm keta....aku teka dlm ati...

aku rampas alarm tu dr dia....picit2....tekan2...takde apa2 punya....ketuk2....hempas2.....still takde respon.....dahhhhhhhh...buat hal plak dah...ari tu jadi dah....dh aku tukar alarm yg baru......ni pakai baru sbln ni....salah sapa ni.....aku mula nak hot dah...aku ni mmg jenis hangin 1 badan.....xde salah sapa pun still nak marah....

spt biasa...menda2 taknikal mmg aku lemah.....terus phone incik hubby...dia ckp...ketuk2 skit...aku dh mula hot...bkn takat ketuk..aku dh hentak2 dh pun...sat g relai pulak menda ni....abis citer....

dia ckp..tgu dia balik...perh....berasap gak la nk tgu dia sampai dr tempat keje nun....aku tgok jam...dh dekat2 kui 8am ni...mmm...merah lagik le punch card aku....

along n ilhan dh bosan dah.......muka start toya dah

menda ni la yg buat aku hot.fm pagi2 buta....


nampak x?....lampu otomen dia masih menyala....meaning....beteri dia masih ok....abis?..apa yg x ok nya....ntah..aku ni buta skit menda2 mcm ni..aku tau start keta...g keje...bwk....minyak abis...isi..itu je..wakakaka


utk menghiburkan suasana...ilhan praktis tarian dia....ni utk graduation day kindergarden dia sabtu ni...aku gelak je....hahahah....dia nari betoi2 mcm mawi masa dlm AF...mcm kayu je.....nampaknya ke'keberet'an aku x menurun pd dia....hahahah.......skit sebanyak aku terhibur le jugak sambil tgu incik hubby balik utk menyelamatkan keadaan



OH HATI---> bikin panas gue
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: