Saturday, January 31, 2009

stimbot

fs05

kami baru balik dr mkn stimbot...
pusing 1 Brincang nk cari kedai melayu...
semua kedai bangsa bukan melayu...
akhirnya setelah purak2 ramah dan bertanya...
kami d khaborkan kedai stimbot melayu ada kat Tanah Rata
mujur lah dr Brincang ke Tanah Rata hanya 5-6 KM aje...
lega dan menarik napas panjang d sitew...



fs23

akhirnya..kami mkn kat kedai bernama EMIDA (mcm nama PA bos aku)
not bad.....ambik kuah TOMYAM yam yam yam...
kira sendat gak le perut aku...
incik hubby yg pertama kali mencuba stimbot
secara berseloka berkata "untung le org kedai ni...sbb xyah masak..
kita yg masak sendiri...." pastu dia merungut lagik...
"klu x sedap..xleh le kita salahkan kedai..sbb kita yg masak sendiri"
alahaiiii.......




fs17

gambo ada...tp aku kemalasan mahu mengodek....
skrg rasa mahu tido2an gitew....
incik hubby d luar melayan bola...
Along, Abg n adik udah siap 'belayar'..
nampaknya...aku patut menuruti...
rasa cemburu plak dengar dengkuran mereka....






OH HATI--> esok ada byk agenda....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

Yanmie said...

hahahhaa...ingat tu cko en.hubby..klu x sdp jgn nk slhkan org kedai..haha..

rynas said...

wah steambot sedapnyer...aku pun baru jer gemar makan stemabot sebelum ni tak penah rasa. sekali rasa mau cuba lagi. ttp tak leh makan banyak sgt ada unsur kegatalan disitu

@LiYaNNuaR said...

sejuk2 ni... sedap le mkn stimbot... hehehe... ye tak?? aku tadi balik omah mil... rinih bday adik ipar aku daaaa.. dpt le mkn kek cokolat, kepsi, limo dgn kekacang yg bukan spesis kacang peace!!! hahaha... kepsi tu wehhh... boikot yg tak bjaya aku lakukan td... telan le jugak seketoiii... huhuhu...

nokkk... isok pg2 aku da nak gerak ke Selama... harap2 selisih le kat hewei tu yek... aku pake kancil durjana tu ajo ;p

Rozita said...

emmm..makan luar lagi..
bila nak masak nya nih??? :)

INTAN said...

kak ita--> udah g jalan2 aje tiap minggu guano mau masak dong?

INTAN said...

yan--> dia jakun skit..1st timer le katakan..hehe

ct--> awat lak jdi gatai?...sejak bila hang ada penyakit kegatalan?..haha

liya--> mmg sodap le nok..tambah2 time sejuk..ahaks