Wednesday, January 7, 2009

ole2

:n3s_55:

aku amat berbahagia OK...nampak x betapa bahagianya aku?...
seri2 dan aura terpancar ok....
adakah entry ni berkaitan rapat gn entry sblm ni?...
nampaknya korang dh start buat spekulasi...
aida terang2 tanya aku..."made from melaka ke....johor?"
sabo aje lah aku....hahaha....nampaknya ko lebih gejoloh gelojoh dr aku..ngeh2...
aku tau ko suka sakat budak2...x sabo nk sakat BB baru aku le tuh...hahaha...


:n3s_82:

kebahagiaan aku kali ni...xde kaitan dgn entry sblm ni ye...
situasi itew berlaku bila senayan ari tuh
ari pertama aku bekerja.....aku dpt ole2...
hahah..C?.....aku yg p bcuti.....aku jugak dpt ole...
korang rasa dengki kan?....aku paham perasaan korang....hahahah





:n3s_76:

yg kak mery kasi tuh..gelang swoksaki tau...dia beli kat manila
waktu cuti2 dia kesana gan honey gan Ash...amat sweet ok....
sungguh ngam-ho d tangan aku yg itam pekat manis tuh
ada 3 layer...nampak sgt anggun ok...bila org yg anggun poyo pakai
menda anggun....situasi telah menjadi anggun kuasa 2 ok...(sila muntah ijau)


:n3s_45:

hok brooch tu lak..staf aku yg beli masa dia g singapore....
C sekali lagik...hebat dwang ni...xde le cuti2 malaysia mcm aku ni...
baru g melaka gan johor udah riuh...hahaha....
staf aku beli 2 aje...satu utk aku..satu lagik tuk kwn dia...
amat2 xklusif maksudnya kan?..hanya insan2 terpilih gitew...limited only...hahah



:n3s_73:

aku amat suka OK...kebetulan warna sedondon....
pilihan yg tepat gitew....trimas tuk dwang berdua...
slalu x lufa pd aku.....ahaks....





OH HATI--> aku tau..lepas ni ada 1 lagik ole2 dr manila akn menyusul..ahaks..
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

ceyyyy... hengat udoh berisi... ekekekeke... pandei ye mike nih... coming soon la tuh... muahahaha...

gelang swosaki tu... mmg lawo... takmo ti, pass aje kat aku taw... aku coppp dulu... ngeh ngeh ngeh... broochhh itewww pon sama... jgn dibuang, okekkk... mmg sonok kalo dpt ole2 nih... aku tahu ajeeee... hikhikhik...

Nooryati said...

syoknya dpt hadiah...kalu mcm tu boleh suruh kawan gi bercuti selalulah...ha..ha..ha

INTAN said...

liya--> geleng tu mmg lawa amat swwet gitew....

kak yati--> ha'ah...dwang mmg suka jln2..sy tumpang suka gitew..haha

@LiYaNNuaR ツ said...

aku dpt ole2 dari Melaka gak... berupa sebijik magnet... hahaha...

INTAN said...

liya...aku tau..dh skodeng tadik..ahahah

You're Just A Voice Inside My Head said...

sebab aku mmg cun.

camana nak kasik

INTAN said...

hani--> bila2 jumpa ko kasi lew...hehe