Friday, January 23, 2009

plzzzzzzzzzzzzzzzz laaaa.....!!!!




:soldier_41:


wartawan : "apa perasaan korang bila kena tangkap basah?"
artis pempuan : "rasa hepi....sbb tu saya gelak2 skrg...."
artis laki : "sama la......x nampak sinar kebahagian ke d wajah kami?"
*sambil masing2 membetulkan baju yg sedondon..ala2 baru abis akad nikah




:soldier_43:

pertamanya...dialog atas rekaaan dan imaginasi aku saja....
aku rasa...korang kenal kot makluk tuhan kat atas tu....
aku rasa....utk insan2 yg kureng ambik berat ttg hal2 la'gha *hiburan
pun akan TERambik tahu ttg isu ni...*aku ngerti korang x sengaja sbb TER kan?




:soldier_56:

kenapa tiba2 aku nk bangkit kan isu ni?.....
dah bujang lapok dah pun kan....kebasian gitew....TAPI..masih mekar d ati aku...
ayat serupa mcm aku lah mangsa keadaan...giteww....
walhal..xde kaitan pun...aku bkn peminat MANGSA dlm soal ini pun
(aku rasa korang tau sapa mangsa yg aku maksudkan)




:soldier_49:

aku jalan2 cari pasal kat blog CT zack tadik....
aku nampak gambo ni.....(ct..aku pinjam okeh....)




gambo ni menurut CT d ambil sblm kejadian...waktu tu..spt biasa...penafian d buat secara
keras....."hanya kwn okeh"........(tp bbrapa ari pas tu....kena tangkap khalwat dgn kwn dia tuh.....) masa tu..artis ni dtg utk photoshoot gitew....
dan bebarapa ari lepas....dtg lagi utk sesi photoshoot seterusnya...* klu aku jd dia..aku bsara terus dr belakon..aku malu okeh....




:soldier_31:

skrg ni....artis pempuan ni ala2 dh berani kuwar dr gua gitew...
ada org kasi kekuatan...kasi dorongan dan motivasi katanya *hakkkk tuihhhh
maaf ye.....aku x selesa dgn perempuan begini...
dan aku x kata....artis ni semua jahat...sbb kelakuan sebegini..
berlaku juga pd org2 biasa spt kita...
maksud aku....spesis2 mcm ni..mmg aku x suka okeh...
sila tgok mulut aku....AKU X SUKA okeh....



:soldier_11:

berenti lah dgn ayat..."saya manusia biasa yg x lari dr membuat kesilapan"
aku muak okeh..jeluak gitew...
kalau dr awal lagik...ko tau laki tu dh ada family...
kenapa dia ko jadikan kwn rapat?..kenapa?...kenapa?...
susah sgt ke nk elak diri dari terjebak dgn konflik sebegini?...
susah ke?...x susah klu kita pandai jaga diri kan?....




:soldier_55:

sori lah aku emo mlm2 ni.....
tp aku xleh nafikan perasaan aku ni....
aku meluat tgok dua2 org ni....alasan kukuh kenapa
dh lama aku jarang baca paper....
aku meluat baca berita psl dwang.....sengal okeh...
tolong la wartawan....kaver citer lain okeh..
xperlu kisah dwang ni d jadikan front page...
aku rasa nk muntah okeh.....
hebat sgt ke nilai berita dwang ni jika d bandingkan dgn
ratusan kisah yg lain dlm dunia ni....





OH HATI--> ntah kenapa tiba2 aku panas ati....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

su said...

sokong2! ku pon mencik!

pjan a.k.a fizan said...

to me, she like shit!!!

lepas mangkok tu bercerai dia berani keluar.Siap puji2 lagi jantan keparat tu.Si jantan tu suka je bila dipuji gitu.

pada aku, si duda, si be**na dan si janda sama je SENGAL!

pusat said...

dema ni masing masing berlumba tunjuk hebat... yg pompuan usung budak bujang... yg laki usung pelakon baru tuh....

syareena said...

sokong jugak... x suke8

nape org kite skang terlalu meng 'agung' kan artis2 ni....

menyampah aku!

klu ada ilmu ok gaks ni mcm tin kosong....

berckp mmg pandai.

INTAN said...

su--> mari buat club

pjan--> sokong...ketiga2nya S.H.I.T aje!!!

pusat--> ko jgn usung2 okeh...usung yg kat umah aje ckup

syareena--> betoi..golongan ni jugak d jadikan MALAYSIAN IDOL....hagak2 la

pjan a.k.a fizan said...

korang tengok la..sikit masa lagi padam la citer nih.pastu mula dok minat balik depa2 yg sampah ini...

@LiYaNNuaR said...

aku pon sekutu2 engkome... huhuhu..

INTAN said...

pjan--> biasa le..manusia cepat lupa...byk mkn semut....

liya--> mari joint the club

pusat said...

yg kat umah tak pernah usung pun... kalau degil memang kena seret je.. ekeekek

Ummi said...

biaq da basi aku tetap nak komen...
aku pon x suka..x suka..x suka.!

pantang tok nenek gunakan istilah 'kawan' utk cover affair...


sgt sgt tidak suka ...
psttt...aku pon nk join club, buleh lagi ka?