Monday, January 12, 2009

secret resepi





:n3s_88:

nampak biasa kan kek secret resepi ni....tiada yg luar biasa....setujuk ngak?....
kalau nk rasa luar biasa dan pandang kek ni dgn pandangan makrifat...
cuma korang puasa pd ari itew...dan korang pandang kek ini...


:n3s_100:

ye....itu lah yg blaku pd aku ari ini.....tahap keimanan aku d uji dgn maha hebat okeh..
amat2 hebat hingga rasa sungguh terancam...aku ni..bkn le kategori kuat beno iman..
wpun aku slalu kata...."xkisah..mkn je dpn aku...aku x kisah...." <-- masa time aku posa la.. tp dlm ati...berdetup detap okeh...aku tipu aje okeh..sila jgn percaya..sila jgn mkn depan aku...hahahahah



:n3s_40:

ari ni besday salah sorang pensyarah.....so..dia lanjer staf gan kek secret resepi ni...
sorang sepotong..jadik le kan.........ptg tadi...typis aku dtg hantar dlm
bilik..betoi2 depan muka aku.....wpun aku bkn bangsa yg suka mkn kek...
dan amat2 jarang aku bernapsu pd kek....tp d kala berpuasa....syaiton seakan berbisik2
d cuping telinga ku ini....amat2 durjana punya syaiton....x suka tgok umat islam
berada d dlm keimanan....aku cuba menafikan keujudan kek ini...tp ujung mata
aku asyik melirik kesitew.....amat2 tertekan okeh...jadi aku alih piring kek itu
ketempat yg sukar utk d lihat...lega!!!....tidak perlu lagi aku mengelap air lio
yg asyik merembes...


:n3s_18:

waktu balik...aku tapau kek ni erat2 dlm tapawer.....niat ati...nak jdkan pencuci mulut
waktu berbuka puasa....tp....masuk je dlm keta....anak2 berdua itew menjerit2
mahukan kek.....dan sebagai ibu yg amat2 mithali....dgn rasa terpaksa....
aku bekorban jiwa dan raga serta naluri utk menjamah kek kpd budak berdua itew..
hebat kan aku?...uhuhu





OH HATI---> abis dewang mkn tanpa skit pn tinggal pd aku...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

Mr PenyuBiru said...

nampak cam tak sedap pun. hehe

su said...

penyu jeles sbb xdpt rase kek tuh! hikhik!

perut berbunyik tgk kek tu laa! hehe...

INTAN said...

penyu--> ko tgok bkn dgn pandangan magrifat...ahaks

su--> ayat ko tu mmg tidak dpt d nafikan..org jeles mmg begitu..abaikan..ahaks

td sempat aku selamatkan saki baki..rasa gak le skit...ahak...

@LiYaNNuaR said...

aduhai... kesah ko ni tingat aku kat kesah si Pekan dgn si Melur... yg ni.. kesah ilhan dgn idlan... kempunan kek ekkk... tp takpa... mujur ade saki baki kalat2... jd ler... wat taik gigi... muahahaha...

benludin said...

makan tu makan juga...kesihatan kena awasi..:)

INTAN said...

ben--> ye ye...macih...ahaks