Saturday, January 31, 2009

perlis indera kayangan

:boy13:

udah aku maklumkan...cuti raya cina lepas..
aku balik perlis....turn utk balik kesana...
aku drive sndiri dr penang sampai ke laman rumah...
sbb? incik hubby balik keje mlm...
kemegantukan ya amat amat....
so...adalah bahaya utk membiarkan dia memandu..
INGAT LAH ORG TERSAYANG.....ANDA MAMPU MENGUBAHNYA..kan?




:boy15:

senin d kala org cina berhari raya....kami sekorga..
mengambil keputusan utk ke Pdg Besar..hehe....
rindu le plaks kan.....sbb balik bln 12 ari tuh..
x sempat menerjah...sibuk kenduri kendara....
sesampainya kami kesana...ya rabiiii.....berdenyut2 umat manusia..
kesabaran teruji bila nk cari parking...
mundar mandir gitew.....agak mcm nk patah balik aje...
penyudahnya baru dpt..itew pun..parking d bahu jalan aje...




:girl02:

naper semua org ke pdg besar ni?...kepelikan.....akhirnya...
baru tingat....cuti umum kan..harus le masing2 nk berjalan2..
ingat aku sorang je ada keinginan sebegitu rupa...yedak?
idak le aku beli apa sgt...beli brouch 4 butir....beli toto...
saja wat spare kat umahnya.....pastu beli piyuk kukus kat mak aku...
byk kali dia kasi signal...seakan2 mahukan piyuk kukus...
xkan x paham2 bahsa lagik kan....pastu aku beli jugak tali buai...
ni pun request dr mak aku....senang anak cucu nk bersantai katanya...





:boy14:

oye...xlufa....mehun sup siam tu kan...harus le mkn..
x lengkap kunjungan ke sana jika tidak oder...
jemput tgok ehh...mmg sedap rasanya....




:girl05:

lepas balik dr Pdg besaq...kami ambik keputusan mahukan
cabaran yg lebih besar...heheh..konon la.....
jadik..kami ke Gua Kelam....ni kunjungan aku kedua...
pertama kali dulu..waktu aku masih bujang...
d bawa oleh Boypren aku...ahaks...
bkn aku sorang ye...ikut bersama kami ketika itu..
adalah sorang kwn semuhrim aku..gan adik kandung boypren aku...
ahaks.....boypren aku itu...skrg ni dh jadi incik hubby aku...alahaiii...
n adik dia dulu tu..skrg dh jadi adik ipor aku le semestinya kan...



:boy18:

perhh..sampai sini pun.....jem jugak...jem d sana..jem d sini..
seia sekata gitew.....bagus la....nampaknya...
rakyat malaysia suka cuti2 malaysia kan...









:boy15:

sedikit info kepada yg ada niat dan teringin nk ke gua kelam..
ada 2 gua ek...gua satu dan 2...gua satu tu..hak yg aku masuk tu..
sehinggit aje charge nya...x mahei kan...
klu gua no 2 tuh..mehei skit..RM5..sbb dia naik ala2 ketapi merentas gua..
oo ye...klu teringin nk mandi manda...
atau berkelah...leh bwk baju secukupnya...
serta bekalan dan juadah yg bersesuaian



:boy13:

balik dr gua kelam...aku gedik nk mkn laksa kuala perlis plaks..
aku kan...klu dh namanya aku..mana bleh d pisahkan gan laksa..
rasanya okeh..lazat jugak...tp xleh lwn gan laksa buatan tangan aku kan??..
harus gitew...






OH HATI--> cuti2 malaysia...!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

pjan a.k.a fizan said...

yey! pengomel pertama!


aku bab laksa ni yg lemah....slurpp!! macam nak buat laksa esok je...hahah


Gua kelam tak penah sampai, penah tengok dari kejauhan jek..Padang Besaq dulu2 rajin pi....

@LiYaNNuaR said...

sedapnya nengok benda2 makan... huhuhu...
aku pun tliur gak nengok laksa nokkk... slurrppp...

seumur hidup... aku p Gua Gendang dgn Gua Tempurung ajo... lain2 gua... nan adoooo... may be coming soon... huhuhu...

syareena said...

cik sya yg jauh beribu batu dr pdg besaq pun dah 2, 3 x kesana hehe....
n.... sekali ke gua kelam waktu umuq 16 tahun blk dari langkawi hadiah PMR hehe.
siap 'camping' kat ctu... serem.....
tapi skang nampak ok ek?
ble la dpt p sane lagi huhu....

INTAN said...

pjan--> bila la aku nk rasa laksa buatan ko yek pjan..mmm....mesti lebih sedap dr laksa kuala perlis ni..

liya--> aku ni..itew le satu2nya gua yg pnh aku pegi..hehehe..lagi dasat....

sya--> org yg bkn local perlis mmg kerap ke pdg besar..hehe..mcm aku ni yg berlaki kan org perlis...rasanya..balik tu..malas nk ke sana...klu ada menda nk beli baru g...gua kelam tuh skrg nampak okeh dh

~wAniE~ said...

oh akk..wanie dh g padang besor ari tu..x best lngsg..huhu..

INTAN said...

wanie--> org bujang cam ko mmg le kata x besh...yg dh bkorga ni rasa suka..byk menda leh beli...piyuk..bunga2 hiasan...menda2 perhiasan...hhehe