Wednesday, January 14, 2009

TRIMAS...






:girl_9:

syukur alhamdulillah.....Ketua Kerani aku atau dlm bahasa mudah CC
sudah kembali ke tanah air dr tanah suci dgn selamat...
aku byukur okeh......wpun rasa gembira aku ni mengandungi
serampang 2 mata...tp aku benar2 syukur dia kembali dgn selamat dan sejahtera...



:girl_4:

ye....kegembiraan kuasa dua itew d sebabkan....aku lega.....CC aku ni...
main peranan penting ye utk menyeliaan staf....
at least......aku ada org yg boleh pantau pergerakan staf...
xlah aku terbeban melantun2 okeh...
kemuncaknya.....sepanjang tempoh dia menunaikan haji..
2 show cos latter aku sign utk 2 org staf....
bunyi mcm keji dan kejam....tp....aku terpaksa bertegas....
jgn buat aku rasa jiwa kacau...aku dh cukup x aman dgn byk perkara d opis....
jadi..jaga tingkah laku supaya tiada show cos latter ketiga d keluarkan oleh aku


:girl_15:

isnin lepas dia kembali bertugas....aku gembira tgok kelibat dia t tempat dia...
kat atas tu....tanda ingatan dia pd aku....tasbih tu..mmg dia kasi kat semua org...
tp shawl tu..aku dpt KHAS okeh...dia kasi sorok2 tanpa pengetahuan org lain...
hehehe....jgn le kata dia cuba mengipas bos....aku x anggap dia cuba buat mcm tu..
mmg aku bos dia...tp......hubungan kami close juga selama ini...
aku tempat dia luah rasa tertekan akibat keje suatu ketika dahulu...
wpun dia CC....tp pengalaman kerja dia melebihi 20 taun okeh...
org baru mcm aku..wpun berpangkat lebih tinggi...harus respek
pd pengalaman org2 mcm dia.....BEKERJASAMA okeh....*mcm pemes lak ayat ni lately..ahaks






OH HATI--> syukran okeh
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

Diaryku... said...

dia kasi ko tasbih & selendang eh? merah tu..

INTAN said...

kak ita--> yups..tasbih tu jenis batu yg berat..saya suka..shawl tu...dia mmg tau sy suka pakai utk menyelimuti tubuhku dr kesejukan d opis ini..hehe

@LiYaNNuaR said...

aku pun dpt tasbih gaks... uiks.. apsal aku tak dpt shawl, hah?? ye la.. ko kan bos.. lain le aku nih... ekekeke...

weiii... member aku pon baru aje balik... merasa la juga menum ayo zamzam... kekacang segala... hehehe

syukurlah... selamat dah dia... kita??? bila lagik??? insya allah...

@LiYaNNuaR said...

apa yang pentinggg???

K.E.R.J.A.S.A.M.A...

ngeh ngeh ngeh

INTAN said...

liya--> aku bos yg bjiwa rakyat okeh...wkakakaka...harus le aku dpt shawl sbb d sayangi gitew....

ha'ah..merasa le aku air zam2 itew....kurma x sempat sbb ari dia bwk tu aku posa....

yg penting..K.E.R.J.A.S.A.M.A okeh

rynas said...

syoknya selalu dpt hadiah...