Sunday, January 11, 2009

mari meLAKSA bebeh....

:head_05:

ari ni....aku d serang angin meroyan ok....
seakan2 terkenan SAMPUK laksa gitew....
secara tidak langsung.....aku pn terkana SAWAN rajin...
x salah pn kan.....kan ke aku bercita2 mau lebih kerap memasak utk incik hubby...
(gilak x ikhlas..aku masak laksa utk kepentingan perut sndiri..hahaha)





:head_11:

mintak maaf ye penjual2 laksa d luar sana.....jgn terasa ati dgn kenyataan aku kejap lagik...
jgn makan ati okeh...makan le menda2 lain yg lebih berkhasiat gitew....
LAKSA MAK CLASS UOLSSS.....(masih dlm mood perasan)
incik hubby kata SEDAP...siap xkasi aku basuh mangkuk...kang nk tambah senang...ecehehehe....beli jiwa mama ke abah...agak2 la...ahaks...dia kata..pasni leh ajak kwn2 dia mkn..hahaha....makan ati le kwn2 jemaah aku ni....tambah2 dak aida..byk kali dh request laksa aku ni...hahahaha.......jgn risau..aku jamu korang dulu sblm kwn incik hubbyku OKEH...


:head_09:

aku dpt rasa..skill membuat laksa aku makan mantOOppp gitew....(perasan lagik)
kali ni..aku guna laksa halus tu...aku suka compare laksa besar...
reason?.....laksa halus kurang sengkak perut OKEH....boleh makan berulang2...hahaha..






OH HATI--> esok pasti lebih sedap kuah laksa ni...kata org seharian d periuk rasanya dia mesreee gitew...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

13 comments:

benludin said...

meleleh air liuq aku

Tie said...

Adoi...napa tunjuk gambar je...antar lah kat kak tie di ulu ganu nih....sampai ati buat kak tie terliur sorang2! Hu hu...

INTAN said...

incik ben--> p lap lekas...haha...

kak tie--> adoih la.....mintak maaf la...sy x sengaja okeh...klu umah kak tie dkt gan umah sy..mmg saya hantar kak...huhuh

@LiYaNNuaR ツ said...

btoiii... bior shari suntukkk... mmg lagik marveles gituu.. aduhaii... tlioq la weiii... mmg menyelerakan nokkk... [sambil terperochekkk ayo lioq]

rynas said...

Tan aku pun hantu laksa juga nie..ttp aku masih pantang lagi tak makan laksa. tengoklah esok2 kot2 tak tahan pantang aku belasah juga makan. hehheheh terlioq sunggug tengok nie..

rynas said...

aku pun hantu laksa juga. ttp masih pantang lagi ni..ttp esok2 aku dah tak tahan aku belasah juga makan nie. terliuq aku nie..rasa nak terjah umah ko ekkekekkeke

ateh... said...

wah..sedap nye.jeles la saye mcm ni.mcm mane nak laku lakse saye ni.aduh!!! hahhaha.kat tempat saye laksa tak te..roti adela..huhuh.slaam ziarah

su said...

mmg terliur tgk laksa tu..huhu!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

oh laksa, oh laksa, sedap nyer engko, terliur akak nengok

INTAN said...

liya--> mmh ye....teori itu amat tepat...ahaks..ceh.....abis terpocik air lio kat aku weh....

ct--> tu dia..punya hantu laksa sampai post 2 kali..hahaha...meh le terjah..ada balance lagik ni..maklum le..mkn 2 org ajo...

ateh--> hai ateh...slamat dtg..kesiannya..xde laksa ek..mintak sapa2 pos kesana xleh ke?..ikan ada kan?..klu x suh pos sardin dlm tin tu...pon bleh jgak klu sesak2...hehehe

su--> hai su..slamat dtg sini dan slamat menjamu mata gan laksa ye...

crazy beutiful--> hahaha.....terlio ye....udah tinggai saki baki aje tuh...a'way..slamat dtg ye

su said...

huhu...su mmg gilos sket ngan laksa...xdpt kfc pon xpe! hehe...ade mase leh lah kongsi2 resepikan! hehe...

Mak Su said...

maksu ni plaks kena belajar lagi masak2, utk suami dan anak2 maksu yang dah besar iteww ... huhuhu

INTAN said...

su--> sama le gan saya ni...mmg amat2 fanatik gan laksa..mkn ari2 pn rela...heheh....resepi?...dulu ada tempek kat entry2 lepas...hehe.....tp nk tempek lain pn okeh nanti...

maksu--> sy pn x pandai le maksu...tp klu laksa tu...bleh le lepas..menda2 lain...mintak mahap le..heheh