Wednesday, January 14, 2009

rejeki bertimpa2

:ombak:

org kata...rejeki jgn d tolak okeh...
musuh dalam selimut jgn d cari.....jgn sekali2...dua kali pn jangan lah kan..
wpun udah aku tegaskan....aku x gemo kek....
tp...bila balik dr viva.....takkala aku melangkah lesu ke bilik...
aku tgok sesuatu d atas meja








:sinar:

rupanya..staf aku sudah kinap ini kek (kek besday bos) n kasi sama aku..
well...aku hargai lah...sentiasa ingat aku...hehe...
masih lagi berlegar2 dgn kek SECRET RESEPI...
C? x sia2 langsung aku berkorban hari itu kan?
aku masih berpeluang merasa kek secret resepi wpun...bkn dr flaver yg sama..





OH HATI--> sampai balik..kek ini masih berbaki..udah aku kata...aku x minat kek okeh...aku bernapsu pd kek hanya apabila aku posa...ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

14 comments:

~wAniE~ said...

wanie amat mengemari secret rasepi..tp wanie x blh nk mkn coz wanie on diet la..akk la yg mkn kn tuk wanie..hehe..

tag akk ari tu akn wanie lunas kn..huhu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nk cikit

ateh said...

wah mcm sedap je kek tu..yg ateh pelik nye kan..cik siti bum bum ni..kat blog ateh pun dia nak mintak ckit.hihihihi.bnyk tul dia makan kan..hihihihi

Diaryku... said...

teruk ler ko ni INTAN..kek tak suka, coklat pun tak suka..abis, apa yang ko suka????
laksa?????? Rozita

INTAN said...

wanie--> diet?...masyaallah..ko dh kurus nk diet apa lagik? lain le cam akak yg ala2 guni beras ni...

siti bumbum--> meh sini nk suapkan...ahaks

ateh-->nmpk sedap...tp sy x suka..haha...naper ntah dah termaktub...haha....org mintak kena kasi ateh....apala...hahaha

kak ita--> sy x suka menda berasaskan coklat kak...bleh le nk mkn...tp xle addict sgt....laksa?...wow..yg tu mmg sejak azali okeh..hehe

fazemy said...

Sedapnya kek cokelet itew..

ennieva fauzi said...

Tan..ko ingat tak lagi Kevin Wilson, mat saleh sebelah umah tu? Kita selalu bukak peti ais dia dan kejekan makanan dia kan...hahaha...dan, dia selalu makan kek...tapi paling dia suka baulu..hehehe...mana le pegi mat saleh yang mirip2 Ben Affleck tu yek...

@LiYaNNuaR said...

aku mmg sukak flavour choco... takmo bak sini... pass aje pd aku tawww.. ;-p

@LiYaNNuaR said...

testingg...

Mak Su said...

rezeki jangan ditolak

syareena said...

x suke kek anta kat cni ya....

Boo-lah said...

kalau posa.. bukan takat kek.. kotak2 nya skali bernafsu nk telan.. hehe..!

Mr PenyuBiru said...

oh! tempat feveret aku tu. ko nie membuatkan ku tergoda je nak pergi sana.adehh!

INTAN said...

fazemy--> sedap ke?.....haha...klu yg suka mmg sedap aje

ben--> mana leh aku lupa mat salleh berdua tu....nehiiii......tp aku lupa yg kevin suka kek..hahaha.....aku pun windu dwang ben...kak sina mayB masih contact kevin agaknya

liya--> klu leh tembus screen pc ke pc ko...compom aku pass pd ko nok..haha

maksu--> mmg..mmg x tolak ambik aje wpun x suka.hehe

syareena--> bleh bleh..mak addres..hehe

boolah--> tu dia..napsu hang lagi luar biasa..

penyu--> aku mmg suka goda ko auwww...!