Monday, January 5, 2009

kembali

:bofu_48:

cak cak cak!!!!.....
amboi3 ....(sambil hulur jari kelingking)..
korang windu x?.....windu x?....
alah..jgn le malu...ngaku jerk....



:bofu_11:

aku selamat mendarat ke Penang mlm tadik...
kira2 kui 10 mlm...perhhh.......setelah d tolak, d darab...
bahagi serta tolak...ada le 9 ari jugak aku meninggalkan rumah...
perkara yg julung2 kalinya juga aku lakukan...
byk gambo2 menarik tertarik ko mmg debom yg nak aku share...
tapi...lambat skit ar ok....
janji korang tunggu kemunculan edisi bergambo cuti2 malaysia aku ye...
janjiiiiiiii!!!!!..mungkin esok..mungkin lusa....
mungkin minggu depan.....bulan depan....yg pastinya...
bkn taun depan OK....kasi can aku uji tahap kesabaran korang tuh...



:bofu_48:

byk menda aku nk update....sumpah..mmg banyak...
rasanya lepas ni..sure aku kena sawan menaip...
tp masalahnya bila dh sawan ni...
aku akan jadi kelu.....mula la aku xtau apa story yg nak d dahulukan...
apa yg nk d kendiankan...
dasat giler aku fail management kan?...



:bofu_44:

kebetulan lak..bila cuti panjang dr keje...
bertubi2 lak keje yg mendatang....
biasa le kan..soal kerja mmg slalu mencemburui kita...
mcm mana aku sawan nk pilih citer apa nk share gan korang...
mcm tu jugak le aku sawan bekerja siang tadik...
kesian kan?...natijah cuti2 malaysia kah?...
kejik tau dera aku mcm ni...


:bofu_32:

maka...memadangkan ari ni ari senayan...
kejap lagi ada citer LOST....
x mampu le aku nk post bertubi2 ye...
sila beri keijinan tuk aku layan tibi lak...ahaks






OH HATI--> windu bangat sama lo...!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

Aida Alias said...

welcome back my pren...!! sihat2 ye. udah puas ronda2 mesia.. kaki dh baik ke?

@LiYaNNuaR ツ said...

eleh... ko pun windukan kami kan... kan... kan.... mak aku ckp kan... kalo org tu windu kat kita kan... pasti kita pun windu kat org tu gaks... aku tahu je... ko pun windukan keme2 kannn... kan... kannn... sila mengaku, ok...

bagusssssss... pastinya aku setia menunggumu di sini sygku... muahahaha...

rynas said...

buatnya tak rindu..9 hari nok..
cepatlah up date..tak sabo nak baca catatan perjalanan kembara Intan hehhehehe

INTAN said...

aida--> trimas dong...belum puas sebenonya...tp jgn gelojoh...tunggu lain kali plak..ahaks...kaki OK skit...tp klu lasak..harus sengal2 gitew

liya--> ye...aku ngaku..ahaks..membuak2 rindu aku..auwww.....sila setia OK....ahaks

ct--> hahah...ntah bila aku ada masa nk update..byk beno nk share....penyudahnya basi mcm tuh aje..

Anonymous said...

lps ni mst n3 secare marathon..hoho
mulekan dgn bismillah...ye

Mak Su said...

comei sungguh katun katun tu :)

selamat kembali :)

lost? pakwe tu comel ek :D

@LiYaNNuaR ツ said...

oitttt... bangon lerrrr... mlm maseh mudaaaa'...
ekekeke...

INTAN said...

maksu--> ingat maksu nk kata saya yg comei..ngeh2.....pakwe mana satu maksu?...saya suka sawyer...

liya--> amat maleh mahu update blog...ngimana ini?.kasi semangat skit wehh