Saturday, January 24, 2009

nampak sgt kan?






:16:

nampak sgt ke?...jelas ek?...heheheh....
betoi le tuh....betoi apa yg korang rasa tuh...
mmg lauk beli...bkn takat lauk aje..
nasik pun beli okeh.....



:47:

tu dia....dah aku kata...aku ni bkn le rajin sgt..
pemalas okeh...sengal...cuti2 pun x rajin nk masak..
ari ni aku rileks2 aje kat rumah....sempat basuh toilet...
mop lantai...selain tu...aku mkn koci aje...heheh...
amat santai..tiada perasaan mau masak okeh....
akibatnya....g kedai...ceduk2 apa yg patut..
balik dan makan......nasib le pagi tadi aku xde napsu utk mkn..
kenyang dgn koci aje berkampit2..
beralih zohor baru rasa perut bergoncang..
jadiknya...menu ni kaver bekfes...lunch dan dinner...
C....amat senang membela aku okeh....



OH HATI--> ngantuk plak dah...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

ko mkn ape tu nok.. jenuk usha tau... ;-p

INTAN said...

liya--> ko x pakai spek ek?...hahaha...nasik le tuh...gan salad....sotong...pastu seketui ayam goreng...hehehe