Thursday, January 22, 2009

sengal sorang2

:minimo_16:

kah kah kah.....aku meroyan ari ni....
aku perasan sorang2...mentang2 pakai baju baru beli *sumpah x sempat basuh pun
aku rasa..mcm aku anggun je...
gila perasan...aku x sangka aku ada naluri mcm ni..
naluri perasan....wakkakaka....




:minimo_31:

korang...sila tutup mata klu x sudi...
bkn slalu aku interprem mcm ni...
kasi laluan pd perempuan sengal spt aku ye...
hahahhaa.......amponnn...kali ini aje...






OH HATI--> gilak tangkap gambo sndiri depan cermin..kah kah kah..sila gelak secara paduan suara....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

13 comments:

@LiYaNNuaR said...

mana punya port ko amik ni nok??? ala2 gadis melayu je aku nengok... hua hua hua... ko mmg melayu pun kan... erkkk... gadis kah??? mungkin tidak..

pssssssssst... lawo empon... bak nak pinjam sminggu, bleh??

INTAN said...

liya--> aku rasa sengal okeh..hahaha...port?.harus la dlm bilik aku...x mampu aku sengal begini d luar sana..harus aku kena gelak kaw2 okeh...gadis malayu?...ahaks..sendiri mau ingat la...

pinjam?....sewa bleh...ahaks

@LiYaNNuaR said...

owhhh.. itu mcm kah... takpa.. takpa... as long as ko bahgia begitu... aku pon bahgia gitu, nok...

beso bebeno comen ko tu yek... ngeh ngeh ngeh

INTAN said...

liya--> aku ni x gemo sgt interprem sini..sbb aku kan ala2 gadis melayu gitew..pemalu le konon..bila gediks mcm ni..rasa sengal puloks...ahaks...

beso wehh..gedabak..hahaha...nampak semua menda gitew

su said...

canteklah baju ittewwww! su kalo beli baju baru pon xsempat tggu basuh...hehe

psstt time tgk wajah anakbabah sorang ni!hehe... ;)

rynas said...

waahhh dah lama tak tengok muka ko interprem. Berbaju baru lagi...sempena apa ni CNY ker ahaks

ida said...

peewiiitt..boleh ngorat(bukan utk aku ya). mmg ayu. pose bersimpuh lagi.. teramat sengal dah ni.. auw..

INTAN said...

su--> tu la..aku pn perasan baju tu cantik..secara x langsung aku perasan yg aku cantik jugak....hahhaha..tahniah sbb bjaya tgok wajah ku yg x spt nya itew..haha

ct--> sempena nk p keje ari2...hehehe....

ida--> ada kisah naper aku simpuh mcm tu..cadang nk duduk mcm osin tu..tp kaki aku xleh lipat..kesan injured main netball ari tuh..sbb tu jd bersimpuh sebegitu rupa..hahha

sunshine said...

waaa..cun..cun..cun..

ateh... said...

ooo dia kene perasan dulu baru boleh amik gambar ke??hahahaha.alolololo..nape tak dia basuh baju tu,kang gatal2 lak.hihihi

INTAN said...

sunshine--> apa yg cun?...baju ke?..ahaks

ateh--> ye..kena perasan dulu baru ada kekuatan nk ambik gambo sendiri..gitew kaedahnya..hehe...x basuh sbb gelojoh..x sabo nk pakai..hehe

benludin said...

tudung fareeda ke tu???

INTAN said...

incik ben--> tdung fareeda...hamoi dia..ingat jual buku je...psl tudung pun tau nooo....hahaha...dak aihhh..tudung bawai je tuh...