Thursday, January 22, 2009

oyen





:bofu_17:

skrg ni....saat2 akhir nk raya cina ni kan...
sana sini ada buah oyen kan....lumrah la kan?
oyen dan CNY mmg x boleh d pisahkan kan?
gambo d atas koleksi oyen yg aku trima sehingga pagi smlm...
kat opis ye....dan bila beranjak ke ptg...
jumlahnya makin membukit okeh...
kuantiti bertambah......aku longgok aje atas meja..
sampai satu tahap...ia menggangu aku membuat kerja...
aku angkat letak ketepi



:bofu_48:

kak ita, saya bkn x suka buah oyen ni...
suka!!!!..tambah2 yg manis tu..perh...juicy okeh...
tp..lepas dpt tau..oyen ni penyumbang kpd sakit tekak...
seakan tidak berani lagik...
rasa takut plak.....baru mkn beberapa biji..
tekak ni rasa perit ajo...ayoyo....psikologi kah ini?....





OH HATI--> ada sapa2 nk buah oyen?
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

Wanie Boahari said...

kalo akk x nk oyen tukk akk pas kat sy la..genti leh abis dlm masa 10 jam..hahahhahahaaaa

@LiYaNNuaR ツ said...

aku pun dpt gak.... tp kuantiti tak berapa nak byk kalo nak compare dgn last punya... ape pun.. layan aje... sampe ceret-bentet la jugak... hohohoo... mujur toilet byk... dah tak mcm dulu2.. ngeh ngeh ngeh...

INTAN said...

wanie--> klu ko tepi aku..mmg aku pass aje..ramai student yg masuk bilik aku..aku kasi free aje...bleh gak wat amal jariah..hahaha

liya--> ni kira staf chiness x ramai...tp kira puas ati le dpt byk2 camtu...