Saturday, January 17, 2009

sbb aku cuti kan?

:bofu_32:

memandangkan aku d beri pelepasan pd ari Jumaat...
aku gunakan kesempatan itew sebaik2nya (betoi ke?)
wpun aku gagal utk bangun tido lebih lewat dr ari bekerja
sbb harus menyiapkan Ilhan yg hendak ke sekolah...
tp aku rasa bahagia sbb hakikatnya aku CUTI okeh..
dan CUTI ari ni...d taja...maksudnya...cuti aku tidak d potong..ahaks



:bofu_17:

bersantai sungguh aku smlm...sampai xde hati utk mengupdate blog
huh...bkn slalu aku rasa hepi sebegini...amat jarang okeh...
rileks2 sambil mkn koci...perh....idup ini sungguh indah...



:bofu_14:

atas faktor ingin mengsuprise kan incik hubby.....
aku plan nk masak ari ni..perh...sure dia suka ati...
mari tgok menu ala kadar aku smlm...






:bofu_36:

amat simple okeh...masak pn x sampai sejam...sapa kata masak ni susah (ayat keji)
dlm masa x sampai sejam...aku berjaya masak ayam msk serai (tocei
utk ainal yg menaja resepi ini..hahha), sayur petola (ke ketola?...tp bkn palatuk okeh)
gan lala masak cili...perhhh.......aku bangga gan diri sndiri...





OH HATI--> nasik lebih..jd pagi ni wat nasik goreng je...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

~wAniE~ said...

bile tgok masakan kak intan nie..membuatkan perut nie begendang lagu dangdut la..lapor!!! dh la x mkn lg nie..huhu

Aidaroha Alias said...

alamak.. nampak sedap lerr ko masak tu.. lala tu, harap cengkerang je besar.. isi bukan main ciput.. hhihii

rynas said...

perrgghh rajin nyer memasak kagum aku. tapi bila lama tak masak sekali sekala masak mmg sedap. Mesti en hubby kagum dgn keterean dan kerajinan bini dia hehhehehe

INTAN said...

wanie--> akak dulu masa sekolah mcm ko..mmg time2 ni x mkn lagik....paling2 mkn meggi ajerk

aida--> nampak sedap gan rasa sedap tu berbeza tau...hahahhahaa.....mmg..mmg...aku lak termasak lama...jdi makin kecik isi dia..

ct--> rajin sbb azam taun baru tuh..haha....laki aku kagum le jugak...sebenonya dia x tau aku cuti smlm tuh..hehe

pusat said...

hi wanie... ekekeek

campak-campak je.... masa hidang hias2 skit.... dalam perut ti bercampur semuanye....

INTAN said...

pusat--> campak pn kena skill tau..ahaks

@LiYaNNuaR said...

aku sukakan lala... mai semangkokkk... huhuhu