Saturday, January 31, 2009

cameron highland

:cinonet_17:

aku malaporkan diri dari otel budget WIRA AWANA..
bleh la....otel budget kan...mmula tuh..ilhan mcm panik..
"ni ke otel kita mama?" tanya mcm pelik sgt....
masuk2 je..terus dia terpa "kolam" dlm bilik....adeih..
mana le ada kolam kan....nama pun otel budget...
x dulik le....aku dtg sini bkn nk lapak dlm bilik otel..
budget pun budget la janji ada wifi...ahaksss...classss menjahit



:cinonet_44:

tp mcm silap timing plak...aku idak le tau kat sini...
udah 3 ari ujan2...hehehe...ingat kan cuaca okeh....
sekali..sampai2 aje...ujan renyai2.....aku belasah je g psr mlm
kat Brincang tadik....mula la gilak talak tgok sayur2an...
tiba2 meroyan membeli..walhal....klu beli..bkn aku nk masak pun kan...
tp...aku tetap beli....plan nya nk kasi kat mami (beli jiwa dia balik kan)
pastu beli jagung manis.....10 batang RM20.....ntah le mahei ke idak...
aku main belasah aje....



:cinonet_47:

dlm pada berjalan2 tuh..ujan yg asalnya renyai aje..
udah bertukar jadi lebat...adeih....nasib le budak2 berdua ni
pakai topi koboi.....kaver le skit kan...
tp still le basah antara satu sama lain gitew....




:cinonet_52:

skrg ni lepak dlm bilik aje.....mmula ingat nk lajak ke Tanah Rata..
tp..ikut kata makcik kat pasar mlm tadik...
kat Tanah Rata tu..bkn ada apa sgt pun..
ada opis2 kakitangan kerajaan aje....so..cansel....
pastu mlm ni..ingat nk pekena stimbot...
sejuk2 ni..elok le mkn menda2 mcm tu kan...
bagus jugak utk org yg ber'diet mcm aku ni...




OH HATI--> sejuk kaki wesss
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

Yanmie said...

wah bestnya...yan x penah lg sampai cameron tu..teringin gak..tgklah nnti klu ada masa sampai jugaks ke sana...huhuhu..

@LiYaNNuaR said...

selamat sampe gak ko kat ateh tu yek nokkk... ralat pulak rasa bila dah lalu x nyinggah barang seminit dua... takpe ler... lain2 pluang Insya Allah akan ado... coba lagikkk... ;p

lama gak aku tak kateh nun... walo pun dekat... takde pehal.. idak le aku nak kateh nun... huhuhu... lain le kalo nak hanimun... ngeh ngeh ngeh...

sok, pg2 aku dah ke Selama nun... harap2 semuanya bjalan lancar sebagaimana yg dirancang...

peace itu bukan kacang pis... huhuhu :D

~wAniE~ said...

x bli bunga ker ke kat situ kak intan??

rynas said...

wahh ke Cameron plak...tempat sejuk tuh..bestnyer...leh ler honeymoon sekali capai target huhuhuhu...

INTAN said...

yan--> mari le dtg cuma yan..pd akak..akak suka sini lagik dr genting

liya--> haneymon yek...mmg besh le hanimun d sini ek....sijuk ajekk...ehehe.....meh le naik sekali sekala......siok jugak..

wanie--> bunga?..akak idak gemor kan bunga..so far idak beli lagik..hehe

ct--> takde target marget....aku duk sebilik gan anak sedara aku..heheh

@LiYaNNuaR said...

nok... menurut firasat aku, kan nokkk... pas ko turun aje... sure ada 'benda' yg lekat punya... puncanya dari buatan orang... klun klun klunnn... ujung tahun nih... ilhan ngan idlan pasti dpt adekkk... kui kui kui... ;p

kalo btoiii... kau harus taruk nama aku kalo pempuan... ngeh ngeh ngeh..

amacammm??? deal???

INTAN said...

liya--> firasat ko salah....hahhahaha...xde le nok...xde hidden agenda kedatangan kami kesini...percayalahhhhhhhhhhhhhhhh

@LiYaNNuaR said...

hahaha... aku hanya mampu tergelak ajo di sini... ngeeeee sambil mnampakkan gigi... :D