Saturday, January 24, 2009

kisah hero aku

:n3sl0_15: aku ada 2 org anak lelaki okeh...yg sulong nk masuk 6 taun bulan 8 ni..
mentara adik dia...bulan 6 ni..genap le 3 taun...:n3sl0_64: mcm x caya plak...
anak2 aku dh sebeso itew (wpun badan dwang kecik je x beso2...):n3sl0_21:
bila usha muka anak2...mula le aku kuwarkan semua jemari....konon2 kira umur sndiri..:n3sl0_66:
aku ni..jarang ambik kisah soal umur biasanya....sbb tu...kkdg..aku x pedulik ttg hari lahir sndiri...
tp tu la...umur mmg makin banyak kan (ada ke mkin kurang?)....:n3sl0_44: tu cuma angka kan...
boleh d darab...d tolak..d campur..d bahagi...ikut le pd diri sndiri..:n3sl0_45:

:n3sl0_97: apa sebenonya motif N3 ni...mcm dh melalut skit....ilang pedoman gitew...:n3sl0_62:...
sebenonya...aku nk citer psl anak2 aku berdua ni...bila dwang hepi kuasa 2...
dwang akan buat aksi2 melampau..:n3sl0_89:..jenuh menjerit2..kalah tarzan kat utan...
tp mmg x makan saman punya (sbb dwang mkn nasik kan):n3sl0_01:...biasanya aku buat dek je..
perang le korang mentara mood aku baik....klu mood aku songsang...siap....masuk bilik le korang kena kurung okeh :n3sl0_52:.....tp..dwang ni mcm PERMATA YANG HILANG gitew....dan mood aku gan dwang ni pun...dh mcm apa2 ntah....dlm pada aku marah...aku bleh plak peluk n cium2 dwang..gitew...x stabil rupanya :n3sl0_91:....mari saksikan aksi2 dwang ni...LAYANNNNNNNNNNN...







OH HATI --> :n3sl0_96:
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

fuh... yg adik tu... dasat aku nengok... aje hero2 Mesia... hehehe... Ilhan bulan 8 berapa hb ek?? adik aku Bella.. 18hb... hikhikhik...

INTAN said...

liya--> adik tu pandai wat memek muka...ala2 pelakon harapan gitew....ilhan bulan 8...14hb...ahaks..dekat beno tarikh lahir dema ye...

Mr PenyuBiru said...

anak² terpengaruh ngan citer altomen neh. cuba ko suh anak² ko layan tv siri memasak bersama chef wan plak.hehe

Yanmie said...

ooo hero dua org yea..sama yan gak..biar pun anak2 yan masih kecik tp buas dan aktif diorg xleh nak citer...letih nk menjerit, melayan..kadang tu sampai x larat nk layan..