Thursday, January 22, 2009

so what?



:girl05:


aku mmg bkn lah pengemas sgt....so what?...
ahaks....aku buat pengakuan okeh....
bila aku sdg membuat kerja....
aku x suka terlalu kemas...
aku jadi rimas.....*mcm pelik plak dak?
aku rasa janggal klu meja tu tersusun cantik...
nampak mcm x buat keja je kan?...
jd...meja aku mmg bersepah....
gambo tu..korang x nampak le sgt...
tp realitinya....paper clip merata2...
pen gan pensil jgn ckp la...
sampai aku rasa pelik..mana dtg semua pen banyak2 ni..
td lagi best...4 stepler ada dlm bilik aku..
sapa yg murah ati sgt ni?....
fail?...perhh.....sampai atas lantai aku susun...
x ckup2 gan lemari yg beso itew....
tp..perkara ini normal kan?...
bkn le pelikan sangat kan?...ahaks....
korang angguk..maknanya..aku manusia normal...






OH HATI--> x salah pun kan?
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

~wAniE~ said...

kalo meja t'susun rapi..makna nyer org tu x wat kejer...ibarat..die dok saje2 kat dlm ofis tu..wanie kalo stdy..meja penuh ngn buku..hehe

pusat said...

hahahaah... same le kita... kengkadang tak pasan meja bersepah.... rasenye kertas2 tu jalan sendiri

@LiYaNNuaR said...

aku stuju dgn Wanie... ekekeke... anyway... kita mmg serupa nok... meja harus sepah... itu tanda kita mmg bekerja, okekkk...

INTAN said...

wanie, pusat n liya.....mujur la korang satu patern gan aku...ada org yg aku kenal..meja dia sokmo kemas...tp dia buat keje tau...tp mesti kemas...aku kagum..aku x mampu jd mcm tu..sudah cuba tp gagal

@LiYaNNuaR said...

tp x ramai org cemtu nok... kalu tak.. takkan aku ter snap mija hok laer konen tuh... kontroversi nokkkk... tobat aku laaaaaaaaaaaa... huhuhu... sampe skrg aku kedinginan... ekekeke...

Mak Su said...

kemas jer maksu tgk area tu :)

maksu kalu sdg bekerja pun, area mcm tongkang karam, malu nak snap gamba

INTAN said...

maksu--> dia jd fotogenik lak bila dlm gambo..hakikatnya mmg bsepah....susah nk gambarkan mcm mana..hehe