Saturday, January 10, 2009

tag lagi

:cinonet_15:

kali ni..aku ambik kesempatan tuk menyelesaikan bbrapa utang...
siyes...aku x suka berhutang lama2...dan byk menda yg aku slalu beli cash aje..
sbb tu...aku rasa labang libu selagi tidak membayar utang.....
memandangkan tag boleh masuk kategori utang...
maka....ati aku x keruan selagi tidak melangsaikannya...


:cinonet_12:


tag ni plak hasil baik atinya CeKLala taun lepas...(tu dia aku peram lama...)
so......aku putuskan sbb nk buat skrg aje....


:cinonet_54:

PERATURAN TAG

1. Pada yang telah berkahwin,
anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...


2. pada yang belum berkahwin plak,

postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna
buat anda yang pernah anda hadiri...
contohnyer perkahwinan X-kekasih ker,
kawan baik ker, artis populer ker..
tak kiralah, asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...

3. jangan edit2 tau gambar2 tue..
kalau banyak postkan gambar2 lagi bagus o.k tu jer,
senangkan...



:cinonet_47:

memandangkan aku dah kwin..makanya kena le tempek gombo sndiri...
aku kwin taun 2002 ye...masa tu aku xpasti ada ke idak keujudan
dig kamera ni...idak kot..ntah le...pakai kamera cap ayam aje aku dulu...
idak jugak suh pro photographer dtg ambik gambo...
aku rasa seakan rugi klu terpaksa bayo duit tuk perkara2 itu pd ketika itu
(sbb masa tu aku penganggur ye.....duit amat penting....)
dan scan gambo pn....aku xde scanner kat umah...
dan xkan aku nk guna harta kerajaan kat opis kan? (alasan)
maka...ini aje gambo yg ada....xde tacap2 ok...very original....


:cinonet_10:

here we go...xklusif OK...!!!








org yg bertuah utk d TAG kali ini adalah spt berikut:

1) PENYUBIRU (hohohoho)
2) LIYA (rasa2 mcm ko x d TAG lagi kan sebegini?..klu udah....tunjuk bukti ye..ahaks)
3) CT ZACK (aku tingin nk tgok gambo org majalah kwin wehh..siyes)
4) BENluddin (kejam x aku?)
5) FIZAN (sbb aku mmg x pnh tgok sblm ni atas alasan yg ko bg dulu tu kan? <--- mak andam sabotaj ko..hahaha)



sekian, dan aku rasa puas dgn org yg aku TAG...hohhoho <--- gelak mahmud june lagik!!!!




OH HATI--> aku x suka gambo kwin aku sbb saling x tumpah spt tepung gomak....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

hak hak hakkk... aku mmg dah di tag oleh sapa tah... sama cemnih gaks tag diaaaa... hohoho... blom ado hati lg nak jawab nokkk... nanti2 aku jawab yek...

comei nokkk... songket konen lagikkk... tu yg xklusippp gitu... huhuhu...

psssst.. aku nampok muncong ko dulu... hak hak hak...

INTAN said...

liya--> ko d tag tp x buat lagik kan?...kiranya kena buat le ye kali ni...hohohohoho...

geli aku nok tgok gambo sndiri...eiiii....meronyam je rupanya...hahahah

Anonymous said...

haha.. cara ko tag aku tu cam balas dendam jer. dahla nama aku atas sekali, huruf besar lak tu.haha..

FYI, tag nie ku dah jawab suatu masa dulu. lepas aku jwab je, 2,3 hari lepas tu blogspot block blog aku.katanya blog aku "panas" selepas n3 pasai tag tu. so sampai skang aku takleh access blog aku yg lama tu. err.. sila percaya yer citer ku ini (dgn harapan ko percaya). hehe..

INTAN said...

penyu--> hohohoh....mmg aku nk balas dendam pun...hahahah....aku ni agak kesumat jugak org nya...wahahhaha....


TIDAKKKKKKKK!!!!...aku tidak percaya...nehi..nehi!!! aku xleh trima itew alasan.....SILA BUAT YE....aku hantar peringatan ari2...hahahaha

benludin said...

aku tak termasuk dlm kriteria sebab aku dah kahwin tapi mengaku bujang...hehe

cikpuanpijan said...

ceh!!!! ni yg aku lemah tenaga batin TAG ni...setahun peram ble???? ayoo!!!!!!!!!

INTAN said...

incik ben--> nehi2....alasan xleh pakai..reject!!!

pjan--> wehhh...buat la...hahhaa...klu x kena denda...hohohoho

cikpuanpijan said...

nak mendenda aku apa?? hahah nanti la, aku letak gambar pelamin aje ye...wakakka

INTAN said...

pjan--> hahaha....xpe le...jawap seikhlas ati ko...xde paksaan okey...hahah....