Friday, January 23, 2009

sila jelez

:1:



:2:



:3:



:4:



:5:





aku masih sgt bertuah okeh.....
slalu dlm ingatan gitew....harus aku bersyukur okeh....ALHAMDULILLAH...
org ingat aku..sbb org sayang aku kan......org sayang aku...sbb aku baik kan...
aku baik...sbb org sayang aku kan...org sayang aku sbb aku baik....org..bla bla..ahaks ahaks...





kak mery kasi aku ole2 dr Singapore minggu lepas....*psttt...dgrnya nk g London lagik ek x lama lagik.....ahaks.......kita tumpang siok okeh..ahaks....
n 2 yg lain tu..ingatan tulus ikhlas 2 org staf aku..hasil kunjungan dwang ke Sarwak...
amat2 aku hargai okeh......korang bkn sbb nk kipas n ekon aku kan?...
xku x rasa cam tu..sbb semua org pun dpt sama rata kan?..ahaks





OH HATI--> aku g cuti2 dulu.....aku kasi cencaluk je kat jemaah....n aku kasi beraneka kerepek yg aku beli kat air itam kat staf2 aku.....sori le ye..aku x ckup budget..ahakssss....


Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

3 comments:

@LiYaNNuaR said...

entry ini mengimbas kembali saat2 aku ber bos yg sgt murah hati semacam staf2 ko... dulu2 aku sgt mewah... skrg... papa kedana sudaaaaa... takpa la... takda rejeki namanya... huhuhu

ape pon... tahniah... aku tompang gumbira... memandangkan aku pon baek ati semacam ko... haruslah aku tak jelez, ok...

happy CNY... aku keciritan looooooo... ops!

su said...

sarung pen dr srwk tu ku jeles laaaa...hehe!

Mr PenyuBiru said...

err..tak jeles pun.haha