Wednesday, January 7, 2009

tiba2...



ceng ceng ceng.....
kenapa tiba2 aku tempek gambo budak Ali Idlan ni
yg kini lagi bbrapa bulan akan berusia 3 taun?....

siyes la...aku rindu jaman kanak2 dia...
sama mcm aku rindu jaman kanak2 ilhan....
kepelikan kan..masa dlm perut..kita harap dia cepat2 kuwar...
bila dh kuwar..kita harap dia cepat leh jln..leh ckp....
tp..bila dwang dh besar...dan bleh segala2nya...
kita rindu plak jaman kecik mereka...
jaman d mana asyik berak aje...asyik ceret aje....
kejap2 tukar pempers.....kejap2 nk nyot2...melekat kat dada kita ni...
rindu bau manis mereka...tgok jari jemari yg halus...
tgok mereka ketawa dlm tiduran....
aku benar2 kerinduan ok......

2 3 menjak ni....aku meronta2....
spt kepingin baby lagik....
korang doakan aku ye.....rasa mahu menambah umat la taun ni...
ni bkn azam taun baru ok.....
cuma rasa spt sudah bersedia gitew....
xmau tgu lama lagik...
usia pun dh beranjak ke rumaja purbakala gitew....
takut tidak ckup kuderat utk meneran apa yg patut nanti...
doa kan ye...





OH HATI --> menembak harus ke sasaran okey!!!...cehhh....ada unsur 18 SX ke ni?..
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

14 comments:

Aidaroha@Haida said...

ohoohooohooo!!! (santa calus punya laungan.. hiihi)

azam yg bagus tu intan.. semoga dimurahkan rezeki buat kau sekeluarga.. berusaha hingga jaya!!

Mr PenyuBiru said...

aku pun rindu zaman batrisyia kecik² dulu.huhu

@LiYaNNuaR said...

nak join gakssss... huhuhu...

~wAniE~ said...

kak intan nk baby lg??nk baby gurl ker baby boy??hehe

INTAN said...

aida--> bkn azam weh..keinginan gitew...auww...moga d permudahkan urusan..aminn...

penyu--> bukan dia masih kecik ke skrg ni?...eh...aku lupu batrisya ni yg kecik ke yg besi?

liya--> mari berjemaah menembak dan mendapat hasil dong......hohoho

wanie--> nak bb yg sihat....hahaha...xkisah le dong...xmo terlalu mangharap...takut kuciwa sniri..ehehe

Mak Su said...

amin... moga dapat lagi sowang, or dua worang, or tiga worang, or empat worang...eh! camner nak ngandung tu? ramai beno... tak tercapai akalku :)

pusat said...

uiks.... tak berselindung langsung... huhuh..

pusat da 2 kali tepat ke sasaran... tp kedua2 gugur...

benludin said...

tukang tembak dan yang kena tembak ke sama2 berusaha supaya tembakan berhasil..hehe

INTAN said...

maksu--> amboi....org nk sorang dulu..dia suh sampai 4....hahaha

pusat--> straight 2 the point gitew...hahaha..xpe le pusat... belum ada rejeki namanya...namum tembakan itu sudah mengena...teruskan menembak...*gilak x berslindung

ben--> ye ye...setakat ni dh berhasil 2 org....insyaallah akan mengunakan kepakaran sedia ada...ngeh2

An online DIARY of Rozita said...

huhuhuhu...kalo dah teringin kena ler usaha lebih..kena ler rajin2..anu hahahaha

rynas said...

marilah kita meramaikan umat Muhamad ini. Moga tercapai hendaknya..tembakan terkena sasaran. Kalau tak kena pun tembak lagi..dan lagi sampai kena.

INTAN said...

kak ita--> x rajin pun xpe kak...asalkan kena sasaran...ngeh2...

ct--> mari mari....betoi..peluru x payah bayar kan?...ahaks

@LiYaNNuaR said...

tembakan aku semedang aje miss... ceyyy... kesian tawwww... ngeh ngeh ngeh...

pjan a.k.a fizan said...

hehe mudah2an tercapai tembakan itu dan menjadi JUARA ya!