Sunday, January 18, 2009

mari buat kek

:wink:

ari ni aku OFF dr memasak okeh....
maksud memasak itew aku definasikan...MASAK NASIK
bukankah ari ni AHAD...REST day kan?...
haruslah aku merehat2kan diri dan bersantai d depan TV...
ari ini ada maraton LOST okeh....
amat gumbira dengan hakikat itew....




:look:

tp tgh ari td..tiba2 mood nk membuat kek dtg...
dh lama ia d ON HOLD begitu saja...
sepatutnya kek ini d nikmati sewaktu raya aji dahulu..
tp malangnya...setelah hampir menjejaki raya cina..
baru aku ada ati dan perasaan utk membuatnya...
x kira lah...janji ia dtg wpun lewat...





:err:

wpun aku bertegas...yg aku tidak gemar makan kek...
hakikat ttg kek yg menyebabkan aku tolak ia mentah2
sbb terlalu manis...aku x suka menda yg terlalu manis..
( manis dgn senyuman aku suka okeh)
tp..kek buatan sndiri..kita bleh control kendungan kamanisannya
jadi...secara tidak langsung......kek buatan
sendiri jauh lebih bagus dr kek secret resepi...(auwww)






OH HATI--> tgh ari td incik hubby tanya..."mkn kek aje ke kita tgh ari ni?"..hamoiiii abahhh
mentang2 dua ari berturut2 mama masak ek..bkn main demand lagik....ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

rynas said...

wah perkembangan yg sihat dan telah menambah kali kedua kekaguman aku terhadap ko. Yg penting ko ada ati ingin memasak. Bagus..bagus..teruskan benda positif ini mana tahu dah tak payah makan luar lagi hik..hik..hik..jimat kot

@LiYaNNuaR said...

aku pun kagum, ok... kagum dicampur dgn dengkikkk... apa jadikkk???

Diaryku... said...

waw..anak babah skrg dah rajin masak..keep up a gud work..well done..teruskan, (Rozita)

INTAN said...

CT--> x mungkin le buat masa terdekat ni aku x mkn kat luar T...hahahaha

liya--> kah kah kah......ko dengki aku rajin ke?...wakkakaka

kak ita--> rajin tuk minggu ni je kak ita..meroyan