Saturday, January 10, 2009

sekali sekala aje...tp INDAH


:girl03:


ThumbsUp nampak x?...ada udang goreng kunyit....ulam petai rebus...telur dadar....ikan bilis goreng...sayur campur....x ketinggalan cencaluk ok...apa yg menyebabkan menu yg biasa
itu menjadi sungguh luar biasa pd aku?....ini kisahnya....StickingOutTongue




:boy20:

Rabu lepas...aku posa......pastu incik hubby kata.....dia nak masak....wah!!!!....Smile
silap pendengaran ke apa aku ni?...najis telinga tepu ke ada dlm lubang telinga aku ni?...LipsareSealed
ke...aku ni berimaginasi...byk tgok citer industan ke hapa?...tp ini kenyataan OK...
amat manis menusuk ke sanubari.....i like!!! Heart



:boy15:

ari tu..buat aku xtra gelojoh nk balik rumah...yg lebih penting xtra ordinary nk berbuka posa...Smile
dlm kui 3pm tu..aku sms dia..."masak apa?"......dia ckp.."ntah.....rasanya udang goreng kunyit....telur dadar gan sayur...." perhh...naper incik hubby aku x tau erti SUPRISE ek...
aku harapkan dia ckp...."ROHSIA ok....balik nanti tgok sndiri..."...aku hampir lupa yg incik hubby aku seorang yg lurus dan sentiasa berterus terang *gilak pujik laki sndiri....harap korang xmuntah ok...



:girl10:

otw aku nk balik...dia tipon...."mama..mcm mana nk goreng udang ni?"...hohohoho...perlu talian hayat ke?....hahaha...Halo



:girl08:

apa2pun....aku amat hargai OK.....aku makan sampai boyot ari tuh..gilak kenyang...
kira posa aku siang tu tercover dgn 2 kali tambah...*gilak kena paksa tambah lak tuh...StickingOutTongue
sedap Ok...banyak plak menu dia...aku pn x pnh msk banyak2 mcm tu..hohohoho





OH HATI---> muahhhhhhhhhh...*gilak depan2 org gini...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

pjan a.k.a fizan said...

ko ingat tak lagi coklat kandos?? aku tengah makan la ni...sedap!!


uik, sedap la menu mcm ni...serupa selera kami laki bini...tak payah westen2 bagai....cencalok budu belacan sedap pe....ahaks

INTAN said...

pjan--> hok kecik2 tu ye?...kan? aku lupa packaging dia mcm mana


kami laki bini very the simple aje...main goreng2 gitew aje...amat bselera okey....hehe

rynas said...

wah laki masak...pandai juga dia masak ekk??dalam diam-diam ada bakat memasak rupanyer..hehheh

@LiYaNNuaR said...

goreng pon sodap nokkk... tahniahh... che'aben aku, kalo dpt dia bsilat kat dapurrr... siap la dgn minyakkk2 sana sini... kolestrol aku wehhh... ape pun.. boleh diharaplah jugak dema2 nih... ekekeke...