Wednesday, January 21, 2009

ilang ingatan

:head_03:

smlm aku x update blog???...
xde entry okeh?...
ada sapa2 bleh bantu aku?...
mlm td kat umah.....aku sibuk menda?...
kenapa aku x update blog?...kenapa?....
kenapa aku kelupaan?....came on bebeh....
tua sgt ke aku ni...
sampai ilang ingatan sebegini rupa?....
aku x puas ati okeh...
selagi aku x dpt jawapan..
apa yg berlaku pd aku smlm.....
reason kenapa aku x update blog...
aku x rasa aku sengaja.....
tidakkkk....ini mesti kes tidak sengaja....





:head_13:

smlm citer best ke kat TV ek?.....idak le...
smlm mana de LOST......ada CSI ke?...
aku x ingat aku tgok CSI plak.....ke ada HOUSE...?
x mungkin..sbb HOUSE tu semua ulangan....
aku mmg sengaja x tgok citer ulangan tuh...
abis......RONA RONI MAKARONI.....bkn ari selasa kan?...
ke citer MERTUA vs MENANTU....
x jugak aku rasa...maknanya.....xde siri kegemaran aku smlm...
x mungkin aku melangut d dpn tv....
aku baca NOVEL ke?....huk huk.....5 ketui buku baru harem tidak ku sentuh..
maknanya...bkn baca NOVEL....
adeih.....aku fadup la mcm ni...
aku gagal mengerah otak utk berfikir.....






OH HATI--> geram tau!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

pusat said...

la.... hantu tv nih... ekekeek... pusat layan berita dan rencana je...

@LiYaNNuaR ツ said...

smlm kan kita bajet mau tido awal... bukan gitu ke?? huhuhu... namun, sblm tido... aku sempat publish satu entri yg di auto publish pg td... iaitu Trengkas BM... ok la kan... in case kalu aku tak sempat nak update apa2 rinih... back up dah ado... huhuhu...

Anonymous said...

pusat--> ye ye....aku mmg hantu TB...selain tu..aku hanto novel...skrg ni..hantu tenet..hehehe....berita aku x layan sgt skrg ni....kkdg rasa x sanggup nk tgok kisah2 perang ni.....sesak rasa ati

liya--> tu bkn ari senin ke nok yg kita jemaah tido awal tu...?...aku bukak lappy le smlm..tp aku buat apa ntah???

Anonymous said...

kalu ko sendiri pun lupa...kami langsung ler tak boleh tolong ingatkan..
ko layan anak2 pastu terus tertido..iswadi keje malam ke?

en_me said...

bak lima poh hinggit, nanti me update blog kamooo.. ahakss

INTAN said...

kak ita--> saya dh ingat dh...sy duk baca gosip rupanya..hahahah

boolah--> hahaha...mana ko tau aku suka mkn meggi...ahli nujum kah nko?...kui2

en_me--> RM50 bayaran seumur idup kah?.....setujuk!!!!

Mak Su said...

awat yang terjadi? habaq mai

ateh... said...

alolololololo...ate tau sbb ape kamu tak boleh tulis atau terlupa untuk update semalam mungkin boleh kamu buat tajuk ilang ingatan pada update kali ni..hihihih.

INTAN said...

mak su--> hahahha....kelupaan maksu...banyak mkn semut kot...

ateh--> SILAP...hahahah...mmg lupa..totally....rasa hairan kenapa x update....tp skrg dh ingat...amat lega..