Saturday, January 24, 2009

jwp utang TAG lagik

:look:

aku nk lunaskan utang aku....
kasi sattle okeh....baru lah idup bebas UTANG...
TAG kali ni d beri dgn ikhlas ati oleh INCIK PENYU kita...
amboi...bkn main ikhlas ko kan penyu...
sbb aku ni jenis yg baik....(x mcm org tuh)
jenis yg klu d beri tugasan...aku buat dgn patuh dan jujur (x mcm penyu yg kaler biru tuh)
maka....aku selesaikan tugasan itew dgn penuh didikasi...




:dizzy:

Describe 10 things about the person who tagged you.
(aku xkan copy direct hat ko punya tuh ye....sbb semua ayat2 pujian diri sndiri...hahahhaha)


1) masuk kategori blogger tegar jugak la....ala2 gigih gitew
2) suka puji diri sndiri....hahaha....sila ngaku ye...
3) suka ngelat tiap kali aku kasi tugasan..x pnh nk buat
4) dah le xmo buat tugasan yg aku bagi...kasi mcm2 alasan plak tu
5) dah le kasi alasan..semua alasan x logik langsung
6) aku langsung xtau dia keje kat mana.....
7) yg aku tau...dia org GANU kita....
8) wpun dia org GANU...tp dia xtau air ALFIERA...
9) dia ada 2 org anak pempuan yg cun (langsung xde iras dia)
10) dia suka pakai topi...mungkin sbb nk kaver wajah dia yg kureng hensem..



:hot:

Now u have to describe 10 things about yourself.

1) aku bkn jenis pendendam.....serius okeh....walau bagaimana pun..aku akan terus menGETAG incik penyu sbb aku BUKAN pendendam tegar
2) Aku buta ati IT
...seriusss...aku x pandai bab2 ni ...
3) Aku dulu cita2 nk jadi novelist...skrg pun masih ada cita2 ni...

4) aku percaya dgn menjadi blogger...bakat penulisan aku akan dpt d pertajamkan *gilak xde kaitan...haha
5) aku x suka masak...tp aku suka kemas mengemas
6) aku x suka lipat baju....sidai baju..serta iron baju....
7) aku ni asalnya a
dalah seorang minah rempit yg sudah bersara
8) aku yakin...aku seorang mama yg sempoi wpun agak garang
9) sedang berusaha utk mencapai berat 50kg....ada 3 kg yg perlu d caras
10) ada 2 org anak laki....tp masih bercita2 nk menambah umat manusia...doa2kan ye...




:err:

At the end, you need to choose 5 people to be tagged and list their names.

aku rasa...kali ni aku xmo TAG sapa2.....kesian......tiba2 aku rasa aku ni mcm penuh dgn
ciri2 kemanusiaan yg tinggi....haha...korang bernasib baik okeh...sila ucap terima kasih pd insan2 yg mempunyai potensi utk d TAG oleh aku...




:laugh:

incik penyu nk membodek selepas mengetag org...jadi dia kasi award ni....ikhlas le kot...hahaha





OH HATI--> selesai....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

wah... gigih ko jwb tag yek...

ateh... said...

hai...dia ni memang rajin le...tag ni ade lah satu virus...bnyk gak ateh hutang tag2 dari kawan2 tau..hihiihihi

INTAN said...

liya--> aku mcm xde topik ari ni..tu yg jwp TAG....haha

ateh--> utang kena langsai okeh...nanti ia menghantui diri

Mr PenyuBiru said...

haha..10 things tentang aku yg ko tulis tu penuh dengan dendam dan kejelesan.hehe..

aku bukan xnak jawab tag ko, tapi kebanyakkan tag ko terlalu personal, aku ni kan pemalu orangnye.hehe..

btw,aku ikhlas tag dan kawi award kat ko.sila percaya.keh3..

thanks jawab tag yer.