Saturday, January 10, 2009

15 yg paling melecurr

pertamanya.....perkataan MELECUR itew....sila baca dgn hati2 dan bijaksana....
jangan sesekali menukarkan perkataan E, hurup ke empat itu menjadi A....
amat bahaya ok.....konotasinya sudah berbeza sama sekali....dan aku tidak mahu
masuk mahkamah atas sbb penukaran hurup itew...tidak dan nehi...!!!!

keduanya......aku telah d TAG dgn jayanya oleh budak bertuah bernama LIYA (ko suka kan nok?)........tertekan jugak aku menunaikan tanggungjawap ini kerana perlu berimaginasi lebih gitew...auwww...

so..berikut adalah peraturan TAG ini...

Peraturan tag nih mcm ni:

  • Senaraikan 15 lelaki paling melecur pada pendapat awak
  • Sertakan 1 gambar utk setiap seorang tersebut
  • Masukkan sebagai entri
  • Tag makhluk Tuhan yang lain


naper list meletops aku ni lebih dr 15?....begini kisahnya....
no 1 gan no 8 adalah org yg sama ye...yg TERngetops dan TERlecur gitew....




1) dan 8 --> incik hubby...ahaks...harus masuk carta OK...klu x..xkan aku kwin gan dia kan....
2) Fahrin Ahmad
3) Aaron Aziz
4) Johnny Depp
5) Brad Pitt
6) Hans Isac
7) Fizz Fairuz
8) Iqram
9) Datuk Shah rukh Khan
10) Takuya Kimura
11) Yusry
12) Nubhan
13) Zul huzaimi
14) AJ BSB
15) Piere



makanya...langsailah utang aku gan makluk pemberi TAG....skrg...
sampai lah masanya utk aku mengetag makluk yg amat2 beruntung...
mereka adalah :

1) fizan
2) Ainal
3) Kak Ita
5) AIdaroha
6) CT zack
7) Bennie
8) kak yan
9) CekLala
10) wanie
11) Cikamoi...





OH HATI---> sila jwp dgn berhemah ye...ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

cikpuanpijan said...

hensem banget seh no.8 tuh....hahah


mlm sket aku buat tag ko....aku nak gi dating ngan org yg bagi aku melecoq ayaq lioq dedulu nih...daa

Aida Alias said...

wahahaha pengsan makcik nk melangsaikan TAG ini nanti.. ambik masa sket nampaknya hihih

rynas said...

aduhh gua kena tag lg nie. untuk pengetahuan Lu tag yang lama pun tak langsai lagi ni. mahunya taun depan baru langsai ekekkekekkeke

@LiYaNNuaR ツ said...

fuhh... lecur nokkkk... hikhikhik... thanksss

Anonymous said...

naper yg kena tag seme bloggirls? hehe.. sib baik ko tak tag aku, i tak rela you! haha

Wanie Boahari said...

alo kak intan yg sungguh melecur..
adakah sy golongan org yg di tag itu??huhuhu

tag kak liya ari tu pn x siap2 g..abis la jap g sy kena rotan..
huhu

INTAN said...

pjan--> hensem ye? x sia2 aku kwin gan dia...hohoh....ok ok..take ur time ok

aidaroha--> jgn pengsan..sian budak2..hahaha...take ur time ok

ct--> x kira..janji hang buat jugak...

liya--> lecur gak aku ni membuat tag ini..hahaha

penyu--> sbb klu aku tag org laki mcm ko..sure penuh gan gambo sndiri aje...hahaha....

wanie--> ye sayang...ko lah golongan yg terpilih sayang...