Sunday, February 1, 2009

check it out

:mSelam:

baru pas bekfes...adehhh...bcinta sakan mau mandi...
rasa mau mandi cara P.Ramlee aje...
tp...rasa pelikan plak kan....x reti aku nk mandi
kat bahagian mata...harus aku mandi spt org normal
wpun kesejukan hingga ke tulang belikat gitew
heater ni plak......slow melow aje air nya..tiada kepuasan
mau mandi okeh...



:mSurrender:

kejap lagik..mau check out sudah...
mau jalan2 memetik strawberi gitew....
kendian kesana kemari bagi memenuhi jadual
yg telah tersusun rapi gitew....





:mGuilty:

pastu......terus trun ke bwh...mau hantar anak saudara
sorang ini ke UTP....pastu cari jalan terdekat mau
kembali ke Penang...Liya ke Selama plak..
klu idak...harus ku terjah ke rumahnya...
bikut kering pun xpe...aku x berkira punya....



:mWekk:

ops...lufa mau cerita.....saja mau bermegah2 gitew...
smlm..aku drive sndiri dr penang....sampai ke UTP (redah dan tawakal
...aku mmg ngak tau jln)...pastu naik ke cameron....
aku rasa pencapaian yg hebat......
hahaha...x sangka aku sehebat ini......*megah





OH HATI--> gambar2 akan menyusul bila kembali
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

Yanmie said...

amboi nk gi memetik strawberry tu..jeles gak nie..huhuhu..

so nie bila plak nk drive ke klang nie..ehehe

Tie said...

Jemput datang ke rumah kak tie ambik award, ekk...

ateh... said...

ye ke g petik strawberry tu..wah sedap nye.nak cikit huhuhuhu.

alo..bawa kete sorg2 ke..ade lesen tak ni?hahhaha

@LiYaNNuaR ツ said...

aku nak stoberi cok tau... yg lain takmau...

nok... aku dah selamat tiba nih... che'aben aku puh dah selamat tiba dari Sg Rebana... xpdc di situ... huhuhu... ko lak?? dah tiba blom??? jenuh aku ceroye kot2 ada can selisih ngan ko... memandangkan mlm sudah mjelma... langsung la aku x pasan kembara itam ko itu... miss lagik... hehehe... ;p

takpa la... lenkali, nak p UTP, sound check kat aku, ok... kita ngedet barang seminit dua, ahaks!! kalo ptg2... aku bleh bawak ko satu port... kotiau kerang baek punyaaaaaaaaaaa... :D

adeh... lapo le pulakkk...

INTAN said...

yan--> mari le yan ke CH ni..getenti percutiaan yg tidak menghampakan..drive ke klang?..baru balik aje ari tuh bulan 12...ahaks

kak tie--> okeh roger kak....thanks!

ateh-->nak ke?..ahaks...xde le bwk keta sorang2....incik hubby kat sebelah....tp dia xlarat nk drive...sure le ada lesen...akak kan pemandu berhemah gitew

liya--> weh nok..aku x beli stoberi pong...aku kenyang mkn kat sana aje..haha..kejik kan?

aku sampai penang smlm kui 8 gitew..singgah lama kat UTP...mkn char kuew tiaw spacial kat cafe dlm tuh...pastu..ujan pun lebat....amat2

okeh roger...nnti ko roger no tipon ko yek

Rozita said...

semua kisah benar ye..
teringin jugak nak mmetik strawberi

INTAN said...

kak ita--> moh le kita petik kak..klu kak ita ada beli/baca novel PANGGIL AKU DAHLIA...bila dtg CH ni..trasa2 kita ni DAHLIA tau..ahaks

@LiYaNNuaR ツ said...

x belikkk??? nyata sekali kau mmg kejikkkkk... ceyyy... mujur aku tak ngidam, ok... ;p

rynas said...

mana gambo petik strawberry nie???

INTAN said...

liya--> hahahhaha....kah kah kah.....aku malas mau beli..beli yg kering aje...

ct--> wei..sabaq..aku malas la nk kodek2 kamera...kahkah