Wednesday, February 18, 2009

CSI vegas






:soldier_51:

mlm ni okeh?....kemon (come on)
peminat CSI sekelian...latest session okeh.....
ekceli...bkn le latest pn...kan US...dh abis pun session ni..
dah ada session baru....tp besa la...kita lambat skit....





:soldier_53:

berjanggut aku tgu....dlm debaran...
korang tau x betapa byk air mata aku tumpah...
masa final session sblm ni....?...berkolah2 okeh...
betapa aku sedis x hingat tgok warrick kena tembak...
wpun aku tau..watak dia akn d matikan session tu..
tp aku x sangka dwang mati kan sungguh2 dgn cara begitu...
mati dlm erti kata sebenar...mati kena tembak
kena tembak oleh bos sndiri...polis durjana okeh...




:soldier_49:

wpun episod tu x tunjuk le dia mati...tp mmg sohih dia mati...
x sabo aku nk tgu kejap lagi...sambungan dia...
secara x langsung session baru bermula...
berdebar2...rasa x lalu mkn aku....




:soldier_47:

ramai yg dh tgok session latest d US...memberitahu...
kata...session terkini (lebih terkini dr hak mlm ni)...
G bakal tinggalkan CSI....perh...mau berkoyan2 lagik air mata ku...
aku x suka baca spoiler....aku rasa amat sopil okeh..
x suka baca apa yg bakal berlaku d kala
menda itu blm d tayangkan d tv...amat2 spoil..
anti klimaks okeh...




:soldier_20:

aku sdg menyediakan emosi aku.....kejap lagi dh nk start...
adeih........





OH HATI --> selamat menonton semua..erkk..lupa....AXN okeh...701
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

@LiYaNNuaR said...

erkkk... apsal aku taktau pasal ni??? hohoho... tgk le... kalo jumpa, aku layan... huhuhu... kalo x... aku tido je la...

Mr PenyuBiru said...

tunggu kuar astro mmg lambat, kalu dunload kat internet mmg cepat lah..
err..tak tau lah plak layan csi bleh kuar air mata berkoyan². aku layan ok jer.hehe

Hanisda said...

aku tgok semalam,bercicior ayor mate.pernah masuk paper ler yg G tinggalkan CSI session nih.

kiranajoe said...

penat la layan jemaah yg suka follow rancangan TV...pastu datang opis cerita macam mende tuh real...alaaahaaaiii,neh memang sohih geng2 bennie zie...kuang kuang kuang...! ;p

INTAN said...

liya--> mu x tau sbb mu x minat..yedak.....ahah..aku ni panatik....serba serbi aku reminder...kahkah


penyu--> aku x suka dload2 ni....kurang feel...aku suka tonton d tv aje.....klu ko nangis masa tgok CSI pun...bknnya aku tau...har har har...ko leh le ckp apa pun..


ainal--> aje beno weh.....aku lebih sedih dr G smlm..poyos betoi...


kiranajoe--> hahah...sah sah le...bennie zie tu kan kwn tido sebantalan daku...byk yg kami share bsama tmasuk psl warrick...sure le dia nangis lagi byk sbb dia gila kan warrick..hahaha