Wednesday, February 4, 2009

layanzz

:mJahat:

korang layan le gambo ke Cameron dulu yek...
ni semua hak dlm handpone aje....
so..gambonya x byk sgt yg menarik...
hak dlm kamera.....aku kemalasan mau kodek..
lombab gitew....pixel nk kata riban2...
idak....8 mpx aje...tp slow melow mcm siput vavi gitew..
tensen aku....so....mana yg ada aje ye...
nanti2 tgu gambo lain menyusul...

:mCamera:










OH HATI--> ngantuk n kemalasan
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

~wAniE~ said...

sperti d oversea ajer..hehhehehhe

ennieva fauzi said...

rajin ko berjalan tan...bagos bawak anak2, biar luas sket pandangan dorang..to tell u the truth, aku pun belom sampai Cameron walaupun orang Perak...nak gi gak sana someday...

@LiYaNNuaR said...

aku pon semacam malas dan ngantokk aje skrg nih... napa yek?? anyway... aku tgk gambar keseluruhan... not so bad... nice aje aku tgk... awat masa ko lalu area omah aku, x snap... hehehe... dah rogi dah tang situ... wakakaka...

Mr PenyuBiru said...

seb baik ku dah layan steambot dah baru² neh.

ps : huh?? ade orang cakap ko menipu ke?

INTAN said...

wanie-> oleh itew...xyah le susah2 nk ke oversea..g CH pun memadai..hehe

ben--> budak2 dh beso senang skit nk bwk..masa dwang kecik mmg aku x suka bwk dwang jalan..renyah skit....g le ben....ko ni....taiwan bleh p...CH xleh...kua kua kua

liya--> aku masih keliru...hak mana satu erea umah ko ek?...aku bkn familiar sgt erea sana tuh...

penyu-->layan kat kedah ke?..hehe

xde sapa ckp....aku saja2 nk bgtau..hahah..xleh ke?

ennieva fauzi said...

aku memang nak gi..aku tunggu bulan madu esok kuakuakua..dah jenuh obersea, honeymoon dalam malaysia je dah la...buat anak malaysia hahaha

su said...

rase teruja plak tgk tempat sejuk2 ni...rase nak gi jer...(bukan jauh dr tempat su...2 jam je..huhu)tu pon masih xsempat nak gi...hehe

INTAN said...

ben--> idea yg bijak....ahaks..x sabo tgu kad dr ko

su--> pegi le su...sure x rasa rugi...mmg best amat

Aida Alias said...

tgk gambar idlan kt strawberry tu.. cam nk tercekik je hihihi