Friday, February 6, 2009

panas ati!!

:bofu_18:

korang pnh rasa marah pd org sampai tahap...
sore korang jadi ketar2....? sampai tahap napas korang
turun naik...ati bergoncang....rasa mcm klu
org tu ada depan....dia nampak keci besar..kecik besar...
time kecik tu...rasa mcm nk picit2..nk ramas2 gitew....
penah?





:bofu_37:

kejadian ngeri ini berlaku pd aku smlm.....ni hal keje la kan..
x perlu aku citer detail...sbb bunyi nya teknikal...
tp...ni psl dealing with someone yg SENGAL...(psl keje)
n insan sengal ni....sama level gan kita.....junior kita...
tp lain jabatan....wpun satu kapal....kita kenal dia...
maknanya..leh sembang n ckp "aku" "hang"...
tp tahap sengal dan kerek dia umpama
dia lah tokoh pentadbiran....perfect ...gigih dan cekal...
paling didikasi dia lah pekerja cemerlang...terbilang dan
terhilang gemilang



:bofu_30:

kesalahan yg dia buat...dia putar jd kesilapan aku..
dia buat mcm aku lah punca salahnya...
walhal tu salah dia.....dia yg buat najis...
dia berak....najisnya itam....sembelit...
tp dia tuduh aku yg berak......gila...
ingat aku x tau ke klu aku berak.....
aku mengaku tau.....sedangkan kentut pun aku ngaku..




:bofu_39:

aku punya geram.....last2 aku ckp...
"hang jgn ckp byk...aku xmo dengaq.....skrg..
aku nk hang bagi minit kat aku....menda yg patut
hang bg 4 bulan lepas...." terus aku hempas tipon...
tgok?..tipon jugak yg jadi mangsa dlm hal ini...
klu pecah tipon tu..sapa nk ganti?....




:bofu_47:

ni bkn 1st time dia berkurang hajar gan aku..sivik tarak..
akai pun tarak...x belajaq communication ....sengal...
n kwn2 jemaah aku pun dh kena gan dia....
hang mmg aku X dah tau...aku pangkah hang..
klu boleh...aku pangkah kat muka hang....
biaq semua org tau...hang ni bahan REJECT...
hang ni mcm najis....najis muqalazah..muqofafah...!!!!





OH HATI--> aku xleh dengar nama dia....serta merta darah naik ke muka...
tiba2 rasa nk jadi pendekar tangan berapi.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

pusat said...

marah tahap gaban nih.... sabar2.... saman je dia... sultan pun leh kena saman.. kuikuikui....

@LiYaNNuaR ツ said...

penah gaks rasa camtu... mmg hangin nokkk.. mmg panassss... mmg berapi mengalahkan Krakatua... bencik la keje dgn org2 camtu... sabo nok... sabooo... bayangkan yg dingin, ok...

esok cuti... tp aku kena keje, nok... tp kalo black out mcm ptg td... harus aku x g la kot... hohoho...

Anonymous said...

baca n3 ko nie,aku pulak yg sesak nafas. sabar pn intan ooii.sabar..sabar.. Anwar Ibrahim minta penyokongnya bertenang.hehe

su said...

aderrrr! mmg sama mcm intan la...pandang dia kecik besoo jer! huhu....

INTAN said...

pusat--> mmg smlm aku marah...skrg dh cool...nasib aku post N3 ni ari ni..klu smlm..sure bahasa aku lagi mantOp gitew...saman?...aku x ckup duit lew

liya--> menggeletar 1 badan aku..klu dia depan.....dia nampak api kuwar kot idung aku...silap2 hagus rentung rambut dia....

uik..rajin ko keje esok....aku balik kg..yahuuu!!

penyu--> aku dh okeh ni...dh bleh bnapas mcm manusia normal..smlm xleh napas mcm org normal..dh mcm x normal gitew....cehhh...ada gak unsur politikus d sitew

su--> nasib daku sembang gan dia dlm tipon...klu idak...naya le dia..

Rozita said...

pernah jugak rasa mcm nih..tapi kak ita akan terus nangis..lepas tu baru reda

Anonymous said...

AHAHAHHAAH pAtut Lee AHHAHAHA Gelak..aku pun samaaaaaa..aku mencikkkk....berkapal kapal kebencian di hati jiwa dan raga....menatap selaluk