Thursday, February 26, 2009

mee mamak

:31:

masih berkisar ttg makanan...bila ada makanan...harus ada pemakan.......dan bila ada pemakan..harus kegemukan....kan kan kan?



:38:

td ptg asalnya aku nk ajak incik hubby mkn laksa pokok gajus....tp kebetulan ujan lebat....jd incik hubby tukar menu kpd mee mamak ajak......tp mee mamak yg tidak d goreng oleh mamak ok....oleh org melayu.....heheh.....wpun ada yg menjuih mengatakan..x pure sbb bkn mamak yg goreng...aku x dulik...sbb rasanya ttp mantOp okeh...



:42:

kami oder 2 pinggan aje....tp sbb biasanya mee mamak ni...kuantitinya byk...2 pinggan tu..kami bahagi kpd 4 org...hehe..jimat kan?...





OH HATI --> sodap beb!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

8 comments:

Tie said...

Ho ho....kak tie suka mee mamak...

Cuba buat sendiri, tapi macam kurang je...hu hu....

Afrezal Karim said...

aduh.. rindu mee mamak penang.. rindu nasi kandaq subaidah..,line clear,nasi briyani hameediyah.. bila laa mau balik penang lagi

@LiYaNNuaR ツ said...

walo pon aku sgt2 elegik sama mee... namun mata ku tetap bstuju mengatakan... meriahhhh... hehehe

Anonymous said...

INTAN....akak rasa, bulan Feb nih..bulan makan buat ko

INTAN said...

kak tie--> lama sy usha bro tu mengoreng..nampak mcm simple aje....tp kenapo sedap eh?..heheh

riezal--> ni mesti peminat makanan mamak yg tegar ni...hahaha

liya--> aku pun x gemo mee...tp aku slalu kalah dgn mee mamak....sbb rasa dia mengiurkan gitew

kak ita--> klu kak ita notis....blog sy ni sebahagian besarnya cerita psl mkn...bkn bulan FEB aje...hehe..dr dulu mmg fokus dia psl mkn..hehe

Mak Su said...

iya, nasik goreng and mee goreng banyak banget, boleh share share

Wanie Boahari said...

setiap kali bc blog nie mesti rs lapo sgt..
coz kak intan suka cita pasal mkn la..
huhu..
belanje la kak..
hehhehe

INTAN said...

maksu--> x rugi kan oder menda2 ni..satu lagi bihun goreng...hehehe


wanie--> meh le sini..camno nk lanjer ko..hehe